golf 1.4 napisał(a):waliłem młotkiem i przecinakiem i nic
polerkę lakieru też robisz w równie wysublimowany sposób?
Odkręcasz środkową rurę wydechu, nie musi być całkiem, ważne żeby z przodu ją odkręcić i przesunąć w bok, bo przeszkadza
Odkręcasz dwie śruby które o ile dobrze pamiętam przechodzą przez blachę termiczną - one trzymają to "coś" przy lewarku
Od góry ściągasz mieszek, mimośród nastawczy (to plastikowe coś z łapką na jedną śrubę) i odkręcasz ową blaszkę na dole (2 nakrętki małe)
Teraz jak masz wszystko odkręcone wstukujesz tą plastikową miseczkę OD SPODU DO WNĘTRZA samochodu
Najlepsza część - ginekologicznym manewrem przesuwasz wbitą miseczkę tak żeby dostać się do kulki którą też musisz wymienić. O ile dobrze pamiętam nie można jej wyciągnąć górą, więc musisz ją rękami ustawić w pionie i wyciągnąć w dół
Jak już masz dostęp to wyciągasz z niej taką sprężystą blaszkę, która stanowi bolec zabezpieczający
Przyda się pomoc drugiej osoby żeby z góry trzymała lewarek - wkładasz nową kulkę, sprężynkę i poszli.
Wsadzasz nową miseczkę analogicznie jak ją wyciągałeś, możesz nawalić do środka jakiegoś gęstego smaru, chociażby towotu
Skręcasz wszystko co odkręciłeś