Piaggio napisał(a):a co do uszczelniacza półosi musze wyjmować skrzynke? czy da sie to zrobic jakoś bez wyjmowania skrzyni? bede wdzieczny za podowiedzi

Odkręcasz przegub z 6 śrub, masz dostęp do flanszy, której trzyma się przegub.
W środku flanszy masz śrubkę na imbus, którą odkręcasz i wychodzi ci cała flansza ze sprężyną oraz mosiężną podkładką dystansową.
Dopiero wtedy masz pełny dostęp do uszczelniacza półosi. Wygląda on tak samo jak np. uszczelniacz wałka rozrządu.
Musisz dokładnie znać wymiar uszczelniacza, wtedy zakupujesz w motoryzacyjnym, wkładasz i składasz wszystko do kupy.
UWAGA!
Przy wyjmowaniu uszczelniacza nie używaj narzędzi z ostrymi krawędziami, bo łatwo porysować powierzchnię, w której siedzi uszczelniacz. Uszczelniacz siedzi w takim zielonym blaszanym kołnierzu.
Ja uszkodziłem ten kołnierz i musiałem go wyjąć ze skrzyni. Dopiero wtedy wstawiłem uszczelniacz w kołnierz na klej Reinz, a potem cały kołnierz z uszczelniaczem wcisnąłem do skrzyni również na klej Reinz aby porządnie wszystko uszczelnić.
Pod tym linkiem masz schemat wszystkich elementów flanszy:
http://www.google.pl/imgres?q=flansza+s ... x=80&ty=52
Powodzenia!