Zmiana golfa w Syncro na normalny napęd

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Zmiana golfa w Syncro na normalny napęd

Postprzez christooper » 30 wrz 2014, o 21:11

Witam! Przez moja niewiedze i głupote zniszczylem juz 2dyferencjały (zalozylem troszke mniejsze opony na przód) i nigdzie nie moge znalesc nastepnego...
Czy jest opcja moge zmienic ta wersje syncro w normalna wersje tylko z napedem na przod?
Wystarczy ze wyjme dyferncjal i ośki, zabezpiecze to jakos i to wszystko?
Nic sie nie stanie z napędem?
Może ktoś juz tak kiedys robil?
Czekam na wypowiedzi i pozdrawiam :)
1.9 TDI SYNCRO <3
christooper
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 wrz 2014, o 20:33
Lokalizacja: Jelenia Góra

Zmiana golfa w Syncro na normalny napęd

 

Postprzez miras200888 » 30 wrz 2014, o 22:06

Odepnij wal , najlepiej go zdemontuj.. i bedziesz nial tylko na przod pedzony
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Opik » 30 wrz 2014, o 23:24

Jak na moje to bez sensu, tak jakbyś miał laskę ze świetnymi cyckami i kazał je zmniejszyć. Pozbędziesz samochodu jego największego atutu

Nie wiem czy wyciągnięcie wału załatwi sprawę, jeżeli ma to być długotrwałe rozwiązanie to ja bym proponował wsadzić skrzynię fwd
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 1 paź 2014, o 13:43

jak pisał kolega wyżej , czyli wyciągasz wał ,wisco,most z przegubami i zostawiasz skrzynię samą , ewentualnie możesz zmienić na FWD żeby część energii nie była tracona na przekładnię kątowa , + będzie taki że będziesz miał lepsze zawieszenie :lol: Ale mimo to potwierdzam słowa opika , że kastrowanie syncro jest bez sensu , dyfry pasują z 2.0 i 1,8 benzyna więc żaden problem , jedynym kruchym elementem to wisko , i każdy kto trochę się interesował syncro ci powie że nie wolno mieszać z oponami
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez murgen » 1 paź 2014, o 14:58

Odkrecasz wal od skrzyni i sciagasz do tego wiskoze i jezdzisz ( najmniej pracochlonna opcja ) straty beda na przekladni kontowej z przodu ( wedlug mnie pomijalne ) i na dyfrze z tylu ( tu juz wieksze ale auto lepiej wywazone :-D )
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości