Kolego, trafiłem w sieci na taki schemat:
30 stałe zasilanie
S zasilanie po włożeniu kluczyka
15 i X zasilanie po zapłonie,
50 rozrusznik,
P parking zasilanie po wyjęciu kluczyka
jak masz dostęp do kontrolki to zwyczajnie wbij kontrolką się pod pin o oznaczeniu S i napięcie powinieneś tam mieć gdy kluczyk będzie w stacyjce. Sam bym to sprawdził ale autko jest zajęte. Jeśli będzie tak jak sądzę że będzie tam zasilanie gdy będzie klucz w stacyjce to podepnij ten sygnał pod czerwony kabel zasilania ISO w radiu. Pamiętaj że żółte to napięcie stałe a czerwone to sterowanie włączeniem radia. Po tym zabiegu radio grać będzie gdy będzie klucz w stacyjne- w biegu wysiadasz wyjmując klucz radio samo się wyłącza i włącza jak wrócisz i wsuniesz klucz.
powodzenia
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."