Elipsy pojawily sie wlasnie, ze wzgledu na instalacje w samochodzie jako pewien kompromis ale generalnie, na samej gorze piramidki jest okrag no bo w koncu nie da sie znalezc juz nic lepszego

Sa rozne glosniki - eliptyczne, z membrana wielokatna (hexagonalne ?) ale mozna powiedziec, ze sa to udziwnienia. Trzeba tez dokonac moim zdaniem pewnego wyboru w nastawieniu na audio w samochodzie bo stereo w domu a car audio to troche dwa rozne tory. Ja generalnie wybralem dazenie do jakosciowego stereo, rodem z domu gdzie, juz na poziomie hifi badz to audiofilskim, elipsy i inne kombinacje nie maja racji bytu. Wszystko zalezy od tego czego sie oczekuje od samochodowego grania. Mam kolege, ktory ma w seicento 135mm przod, tylnia polka to dwudrozna elipsa i nedzny Sony xplod za 200zl i twierdzi, ze fajnie lupie. Nie chce nikogo na sile nawracac, ale zachecam po swojemu, czyli kontrolna zj ebka usera na forum

zeby kierowali sie pewnym sensownym kanonem w budowaniu nawet prostego audio za grosze w aucie.