Jak akutualizować mapy w nawigacji?

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Postprzez kajtek » 28 lut 2010, o 11:38

Z racji że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o nawigacje prosze o porade, w 2008 roku kupiłem nawigacje Garmin nuvi 760 i od tamtej pory nie przeprowadziłem żadnej aktualizacji map bo sie na tym kompletnie nie znam, na ogół nawigacja lezy nie używana ale jak czasem jest potrzebna i wpisuje adres to czasem nie znajduje bo jak sie pozniej przeważnie okazuje adres ten to akurat jakieś nowe osiedla :/ jak moge wgrać nowe mapy czy przeprowadzić jakąs aktualizacje, żeby mieć spokój chociaż na rok czasu???
kajtek
Members

Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 28 lut 2010, o 11:51

kajtek, sa od tego specjalistyczne fora. Np peb.pl lub http://www.my-navia.pl

W skrócie, jeśli nie chcesz bulić za oryginalne upgrade przez internet to trzeba najpierw urządzenie programowo odblokować żeby przyjęło nowe oprogramowanie. Nic trudnego, na w/wym forum znajdziesz to tego gotowce z dokładnymi instrukcjami.
Oczywiście polecam kupno oryginalnego softu. Upgrade np mapamap do pełnej wersji (jeśli taka była oryginalna w urządzeniu ) kosztuje chyba stówkę.
Ostatnio edytowano 7 mar 2010, o 20:14 przez pablomed, łącznie edytowano 1 raz
pablomed
Members

Postprzez kajtek » 6 mar 2010, o 22:46

dzieki ;-)
kajtek
Members

Postprzez PabloSBT » 7 mar 2010, o 08:02