Jakie głośniki na tylnią pułkę ,jaki zmacniacz i skrzynia?

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Postprzez Markus740i » 17 wrz 2012, o 11:07

Witam!Jestem posiadaczem gulfa ze słabym car audio.Na tylnej półce są jeszcze stare głośniki co prawie nic nie grają,są na wykończeniu.W przednich drzwiach mam kupione przeze mnie głośniki boschmann 16 i w deskę rozdzielczą nowe syczki. Wracając do tylnej półki chciałem kupić jakieś głośniki typu jajeczka(tak mi radzą znajomi) .Chcę ogólnie uzyskać duży bass.Mam na oku skrzynię JBL i jakiś wzmacniacz. .
Mam radio LG napisane jest 53W.Sądzę ,że w późniejszym czasie kupię jakieś alpina.
Ogólnie mam na wydanie około 700zł na dobrą skrzynię jakiś wzmacniacz,głośniczki i oczywiście dobre kable. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
;-)

[ Dodano: 2012-09-17, 10:22 ]
Dodam ,że nie znam się na dobieraniu sprzętu :) :wstyd:
Markus740i
Berbeć

Postprzez prezesik » 17 wrz 2012, o 11:37

Skrzynka jak najbardziej, ale głośniki w półce to porażka - zero ładnego brzmienia dźwięku. Także w półkę załóż tylko jakieś kratki maskownice bez głośników, a w bagażnik zapodaj skrzynkę. Odnośnie sprzętu to już niech się ktoś inny udziela, ja się tak dokładnie na tym też nie znam :)
prezesik
Members

Postprzez PrzemkoXVI » 17 wrz 2012, o 11:50

Kolego, tylną półkę odpuść! Nijak ma się to z porządnym brzemieniem. Lepiej kupić wzmaka, Hertze w podszybie, w drzwi oraz tweeterki i gra muzyka :dj:
PrzemkoXVI
Members

Postprzez Markus740i » 17 wrz 2012, o 12:19

Aha czyli w ogóle nie ładować nic na tylną półkę:) ?Czyżby wyjąć te dwa małe śmietniki co mam na niej i zostawić żeby był efekt dźwiękowy czy jak ;P ?Lepiej chyba w drzwi coś wpakować:) Zdemontować te bo :] schamann\y co mam i może większy głośnik tam wstawić:) ?
Markus740i
Berbeć

Postprzez PiJey88 » 17 wrz 2012, o 14:56

Markus740i, opcja ta sama co w innych tematach tego typu, z tyłu subwoofer + głośniki na przód (zestaw 165mm + tweeter w deskę)