Kondensator Phantom 1.2

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Postprzez gawior » 4 lut 2013, o 09:19

Tutaj nie chodzi o to czy alternator jest po regeneracji, na nowych częściach, tylko czy wydajnością jest wystarczający.

Mój poprzednich alternator 70A był regenerowany ze 3 miesiące temu (łożyska szczotki itp. ). Jak by ktoś był chętny to odsprzedam :)
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

 

Postprzez PiJey88 » 4 lut 2013, o 09:29

Czesio207 napisał(a):Teraz właśnie spojrzałem pod maskę i jest masa do budy poprowadzona,

:wstyd:
oczywiście że jest... każdy samochód tak ma, ale ty musisz dać dodatkową!! seryjny kabel masowy musi obsłużyć silnik i całą elektrykę z auta, a do tego dokładasz mu jeszcze audio więc nie da rady taki cienki kabelek

a co do kondensatora to nie spodziewał bym się za dużo po najtańszym kondensatorze z allegro :dobani:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k0nr4d » 4 lut 2013, o 10:14

Działał będzie, ale jego pojemność rzeczywista będzie ze dwa razy mniejsza, niż na opakowaniu ;) Ja już nic innego nie wniosę do tematu, jak hasło "kable, kable, kable".
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gawior » 4 lut 2013, o 17:53

Pomijając to, że pojemność zapewne jest niższa niż deklaruje producent, to jest jeszcze kwestia jak szybko kondensator potrafi oddać ten prąd do instalacji.
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Czesio207 » 4 lut 2013, o 22:14

A co powiecie na masę prosto z aku ??
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez k0nr4d » 4 lut 2013, o 22:32

Najpierw pokaż, jakie masz grube kable zasilające.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez PiJey88 » 4 lut 2013, o 23:09

Czesio207 napisał(a): co powiecie na masę prosto z aku ??

wskazana opcja przy kablach o przekroju powyżej 35 mm2, u ciebie pewnie są dużo cieńsze więc wystarczy dodatkowa masa na aku
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Czesio207 » 4 lut 2013, o 23:18

To jutro jak się bd bawił z pompką paliwa to i masę dodatkową zrobie przy okazji ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez killah » 5 lut 2013, o 01:00

PiJey88 napisał(a):
Czesio207 napisał(a): co powiecie na masę prosto z aku ??

wskazana opcja przy kablach o przekroju powyżej 35 mm2, u ciebie pewnie są dużo cieńsze więc wystarczy dodatkowa masa na aku


z tego co gdzieś wyczytałem to masa ma być jak najkrótsza a nie żeby od aku ciągnąć do wzmaka. Aczkolwiek nie wiem gdzie to czytałem:P
killah
 

Postprzez PiJey88 » 5 lut 2013, o 09:03

killah, tyczy się to kabla jeśli leci do masy (karoserii), jak leci bezpośrednio do aku to oczywiście też im krócej tym lepiej
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 5 lut 2013, o 10:22

Nie zasiewajcie tu niestworzonych historii..
Obie opcje są poprawne (masa do aku i masa z budy) pod warunkiem zachowania poprawności i staranności instalacji.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez brzesiu » 6 lut 2013, o 15:57

Dokładnie Mało tego prowadząc mase prosto z aku raz eliminujemy ewentualne zakłócenia które zbiera karoseria dwa poprawiamy zmasowanie.
Oczywiście oba kable masa i plus tej samej srednicy inaczej nie ma to sensu dwa im grubiej tym lepiej aczkolwiek nie idziemy w skrajnosci bo kabel 50mm do zmacniacza 200w to raczej przesada ;P
Zawsze pamietamy o bezpieczniku przy aku !!!
W dalszej perspektywie warto zainwestowac w akumulator żelowy ceny zrobily sie w końcu w miare przystepne.
Mocniejszy alternator.
co do kondensatora dla amatora najtańszy z firmy kszak da rade i nie wartu to przepłacać. ale gdy idziemy w jakośc to bardzo mi przykro ale dobry brax helix hifonix to wydatek w okolicah 400 wzwyż.

Car audio to takie głupie hobby że szybko suma kasy za zabawki przebija wartośc samochodu ;P Wiem co mówie ;P
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nawigacja, Car Audio i CB Radio

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron