podłączenie 2 wzmaków w Golfie

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Postprzez swatu » 18 lip 2009, o 15:21

$kubi napisał(a): Teraz podłączyłem kondensator i jak wszystko zgaśnie na kondensatorze pali się mała dioda (wyświetlacz gaśnie po paru sek. )
a ta dioda pali sie cały czas czy po jakims czasie tez gasnie?Bo moze byc tak ze w ten sposób ładuje sie kondensator i po pewnym czasie sie wyłączy.Musi poprostu naładowac ladunek elektryczny,potrzebny przy odpaleniu wzmacniacza
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Cysiu_NS » 18 lip 2009, o 19:11

ja mam 2 wzmacniacze 2x plus z aku 2x minus z aku radio ma wyjscie na 2 wzmacniacze jak niema to sie sygnal rozdziela ale jest strata zrobic dobrze i problemow niebedzie
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez $kubi » 25 lip 2009, o 10:02

znów mam problem z gwizdaniem głośników :/ zaczynają gwizdać jak dodaje gazu - im większe obroty tym głośniej. Wymieniłem chinche na nowe i nadal to samo. Może to być spowodowane tym że jeden wzmak nie jest połączony z masą na kondensatorze tylko pod zbiorczą?
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez swatu » 25 lip 2009, o 10:56

$kubi napisał(a):Może to być spowodowane tym że jeden wzmak nie jest połączony z masą na kondensatorze tylko pod zbiorczą?
no moze to byc przyczyna ,ale radzil bym sprawdzic same połaczenia głosników i ewentualnie załozyc filtr przeciwzakłócenowy.:
Ostre wysokie tony
-najczęściej są wynikiem niskiej jakości głośników wysokotonowych,ale równiez bardzo tanich i kiepskich kondensatorów w zwrotnicy.Mozna zmienić kondensatory w filtrze górnoprzepustowym.na polipropylenowe,a brzmieniepowinno sie poprawic.

Trzeszczenie podczas jazdy
-w 90% jest wynikiem niedokładnie położonej instalacji kablowej.Gdzieś cos jest luzne bądz któryś z przewodów dotyka do masy.Moga sie tez znalezc zle dokrecone przewody głosnikowe lub fabrycznie złe gniazda przyłączeniowe we wzmacniaczu.

http://www.golf3.pl/topics8/troche-o-ca ... t19304.htm
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez $kubi » 25 lip 2009, o 17:34

wygląda na to że zakłucenia wprowadza wzmacniacz magnat bo jak podpiełem kable sygnałowe bezpośrednio do audisona pomijając magnata i tym samym odłanczając suba to głośniki nie piszczały. Dziwi mnie też że piszczą dopiero po zapaleniu auta i pisk narasta wraz z dodaniem gazu. Dodam że kable sygnałowe lecą od strony pasażera żeby nie szły z innymi kablami
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez swatu » 25 lip 2009, o 18:17

$kubi napisał(a):Dodam że kable sygnałowe lecą od strony pasażera żeby nie szły z innymi kablami
trzeba było je pusciv srodkowa konsolą koło hamulca recznego a w listwach po obu stronach i tak ida przewody to nie te to tamte by zakłócały.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez $kubi » 26 lip 2009, o 09:13

W sumie masz rację, z tym że jak jechałem na 1 wzmak to kable leciały po lewej stronie i nic nie gwizdało więc teraz jak idą po prawej też nie powinno :/ ale dla sprawdzenia wyciągne kable i położę przez środek i się zobaczy. Jeszcze jest opcja że masa daję w kość bo wszystko idzie z jednego punktu pod siedzeniami i może zbiera zakłucenia z blachy, podepnę masę bezpośrednio z akumulatora jak przełożenie kabli nie pomoże
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez swatu » 26 lip 2009, o 21:20

$kubi napisał(a):że masa daję w kość bo wszystko idzie z jednego punktu pod siedzeniami i może zbiera zakłucenia z blachy
ja mam tak wlasnie mase zrobiona ,tylko wokół sruby zeszlifowałem do surowej blachy zeby dobrze stykało .A jak to nie pomoze to ,widcznie którys wzmacniacz robi zaklócenia.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez $kubi » 26 lip 2009, o 22:23

swatu napisał(a):widcznie którys wzmacniacz robi zaklócenia


i co proponujesz w takim wypadku?
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez swatu » 27 lip 2009, o 09:23

ja bym na poczatku sprawdzil od samego zródła czyli radia instalacje okablowania,potem mocowanie kabli przy głosnikach,a na koncu zobaczył te wzmacniacze.
Tzn. na poczatek właczyl bym jeden i sprawdził czy czysto gra potem to samo zrobił na drugim ,jesli nie bedzie zaklócen to ,mozna podłaczyc obydwa ,,a wina moze wtedy wynikac ze złego podłączenia wzmacniaczy.
podepniij pierw jeden zobacz jak gra a potem podepnij drugi .
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Nawigacja, Car Audio i CB Radio

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron