Układ z fotografii jest na 150% fabryczny i to tylko dla VW Alpha, Beta czy Gamma, prosze mi wierzyć lub sprawdzić w innych tematach czy forach nawet. Tak ułożone kable, włożone do innego niż fabryczne - nie ma prawa grać jak trzeba. Serwis autoryzowany też musi z czegoś żyć.
*Plus to także podtrzymanie pamięci a "po stacyjce" to (kolejny raz piszę) sterowanie i nic więcej, gdyby było podtrzymanie to radio traciło by pamięć po wyjęciu kluczyka. W radiach z "pamięcią permanentną" czy "stałą" to Kolega się nie zorientuje bo stacje będą nadal, tak jak i po zdjęciu klemy z akumulatora, jedynie zegarek w radiu się zresetuje i tylko po tym można z zewątrz poznać że coś jest nie tak (np. Blaupunkt). A gdy radyjko ma jakąś baterię dla zegarka - to już tylko miernik.
*Kostka nie ma na sobie materiału: No, może kolejnym właścicielom się zsunął czy rozdarł, ważny układ.
*Kolory pozostałych są właściwe, fabryczne.
*Sprawdzone teraz na schematach, i w dwóch VW: Polo N6 i Golf 3 - na żywo bo czego się nie robi dla forum...