Powiem, że ja w większości auto spotykałem się z uciętymi oryginalnymi kostkami po stronie radia i wszystko było trzeba łączyć i izolować koszulką termokurczliwą. Także dla mnie taka zamiana jest prostsza i szybsza niż przekładka głośników
Możliwe, że poszła końcówka ( na odległość się nie sprawdzi dokładnie ).
Rozbierz radio i odczytaj oznaczenie z końcówki mocy ( układ scalony przykręcony do obudowy, radiatora ). Niektóre można dostać i cenowo nie są drogie.
Jeżeli sama końcówka padła, to może masz kogoś ze znajomych, kto lubi sobie podłubać i by ci ja wymienił za przysłowiowe piwo.
Z drugiej strony czy się opłaca naprawiać ? To już zależy od ciebie. W serwisie krzykną ci za to kilkadziesiąt zł, bo policzą za robotę, a i dolicza coś do ceny samego scalaka
Jak odczytasz oznaczenie końcówki, to możesz między innymi poszukać tutaj:
http://inter-chip.pl/1/Uklady-scalone.html