Jak przedmówca mówił. Zacznij od prostych spraw- otwórz tylne drzwi i zobacz czy masz gumową harmonijkę łączącą nadwozie z drzwiami jeśli nie masz to szukaj głośników i odpuść sobie czytanie tego postu dalej
a jeśli masz tą przelotkę zwaną harmonijką to zdejmij maskownice głośników. Wzrokowo ocenisz czy głośniki są. Potem za pomocą śrubokrętu + odkręcasz 4 śruby trzymające głośnik w boczku i sprawdź czy jest podłączony. Gdy będziesz wkładał go spowrotem to zwróć uwagę bo na koszyku głośnika masz małe wcięcie na wystający bolec w boczku więc jedno musi w drugie trafić. Jak masz głośnik i podłączenie to jak kolega mówi sprawdź czy radio ma wyjście na tyle głośniki.
Jak spojrzysz na kostki interesuje Cię kostka z 2 lub 4 parami przewodów. Na pewno będą pary białe i szare bo one odpowiadają za przednie głośniki a te mk3 nawet w ubogiej wersji posiadały. Patrzysz czy masz pary przewodów zielone i fioletowe bo te należą do tylnych głośników.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."