Zestaw audio do mojego Golfa :)

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Postprzez LucaGda » 4 kwi 2012, o 11:29

Witam!

Piszę do Was Panowie w takiej sprawie:

Posiadam w samochodzie radio i z przodu głośniki i nie satysfakcjonuje mnie to. Zdecydowanie potrzeba czegoś do tyłu :D

I tutaj Panowie taka sprawa: mam ograniczony budżet i czy dałoby się rozwiązać ten problem do 300 zł, żeby w samochodzie audio pracowało elegancko i nie brakowało bassu? I jak to rozwiązać? Przykładowo 2 głośniki i jakiś subwoofer?

Jestem kompletnym laikiem, także proszę się nie śmiać :-)
- radyjko, jakie posiadam w autku to SONY CDX 2000:
Obrazek

- głośniki, na których kompletnie się nie znam (ale mają jąkąś cechę charakterystyczną w postaci tego spinnera to:
Obrazek

Nie wiem czy głośniki powyżej są wysokotonowe, niskotonowe, itp ;-)
Ewentualnie jak to sprawdzić?

Pozdrawiam serdecznie!
Ostatnio edytowano 4 kwi 2012, o 11:30 przez LucaGda, łącznie edytowano 1 raz
LucaGda
Berbeć

Postprzez PiJey88 » 4 kwi 2012, o 11:30

za 300 kup tani subwoofer + wzmacniacz, innej rady nie ma, na zmianę głośników już ci nie starczy
PiJey88
Administrator

Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez LucaGda » 4 kwi 2012, o 11:36

Dzięki za tak szybką odpowiedź :-)

Nie chodzi mi o zmianę głośników z przodu, tylko dokupienie czegoś do tyłu ;-)

Generalnie z takim zestawem, sprzęt byłby całkiem w porządku (konfiguracja: 2 głośniki z przodu i z tyłu subwoofer oraz wzmacniacz, jak proponujesz)?

Wiesz, lubię sobie posłuchać muzyki typu Gabber, itp. :D

W razie czego mogę sobie budżet troszkę powiększyć, poproszę Rodziców na Wielkanoc, hah :P
LucaGda
Berbeć

Postprzez PiJey88 » 4 kwi 2012, o 11:38

tematów o tanich subwooferach było mnóstwo, bez sensu żeby każdy jeszcze raz powtórzył to samo, poszukaj w dziale car-audio, na pewno znajdziesz sporo informacji
PiJey88
Administrator

Postprzez LucaGda » 4 kwi 2012, o 11:51