dawidlp19, wg mnie, kable pociagnoąc jest dość prosto, najtrudniej się do tego zabrać, ale jak już się przekonasz to zobaczysz ze to jest dość proste, kable wszystkie kładziesz w progach, jak je zdejmiesz to zobaczysz ze jest tam dość miejsca, pozatym wszystkie kable idą tamtędy właśnie
oto prosty schemacik:

- 1.png (7.85 KiB) Przeglądane 214 razy
KOLORY KABLI:
CZERWONY - kabel zasilający, najlepiej jakiś dość gruby (UWAGA ! Dla bezpieczeństwa warto założyć bezpiecznik jak najbliżej akumulatora!)
CZARNY - masowy, przykręcasz gdzieś do karoserii
ZIELONY - kabel typu CHINCH, sygnał dźwiękowy między radiem a wzmacniaczem
(jeśli radio nie ma wyjść na 4 kanały tylko 2, dajesz na końcu jakiś rozgałęziacz)
NIEBIESKI - kabel REMOTE, sterowanie wzmacniaczem, podpinasz pod kostkę ISO pod kabelek z napisem REMOTE, lub STEROWANIE ANTENĄ ELEKTRYCZNĄ, przeważnie koloru właśnie niebieskiego. Radia Pioneera mają juz przygotowaną ładną wtyczkę na tym kabelku, więc nic nie trzeba przecinać.
ŻÓŁTY - kabel głośnikowy, najlepiej odpowiedni do mocy głośników, im mocniejsze tym większy przekrój, od wzmacniacza do ZWROTNIC (zielone kwadraty), potem od zwrotnic do tweeterów i wooferów.Podłączasz również tym kablem Subwoofer (tak jak na schemacie, czyli robisz mostek, z dwóch kanałów robisz jeden, aby mieć większą moc) (Z jednego kanału bierzesz "+" a z drugiego "-")
Najlepiej jeszcze wygłuszyć drzwi i dać dystanse, dokładny opis jest na tej stronie:
http://www.audiotuning.pl/car-audio,golf_3.htmlOpis taki długi, aby mogl skożystać z tego również inni

Pozdrawiam
