<![DSCN0799.JPG (8.09 MiB) Przeglądane 713 razy DSCN0799.JPG](https://www.golf3.pl/zasoby/image/thumb/3392)
Golf z 94 roku 1.9 TDI 1Z , silnik po całkowitym remoncie nowe pierscienie, uszczelniacze , uszczelka glowicy, uszczelka kopułki, nowy rozrzad paski wszystkie continental, rolki INA, wraz z pompą wody. napinacz paska alternatora plus rolka z gornej połki. Aktualnie na dotarciu. przejechane 100km. auto posiadam 3 lata , nie pyklo 15 tys nawet
![:)](https://www.golf3.pl/images/smilies/smile.gif)
, zawieszenie gwintowane, wszystkie gumy na wachaczach wymienione drazki kierownicze itd. zawieszenie gwintowane (zrobione ze 2tys km ) papiery wszysko jest. w srodku baja , nic poprzecierane fotele grzane klima tyle ze pusta. Blacharka mhm, moim zdaniem pierwsza liga, naprawy blacharskie robione przeze mnie, progi nowe , konserwacja podlogi itd, kat wyciety. na kolach 9J et 25. opony roczne 2 letnie mozna spokojnie smigac 205/45 nigdzie oznak korozji, nowy lakier w macie, mial byc ciemniejszy ale wyszlo jak wyszlo. dodaje ponizej fotki.
<![DSCN0805.JPG (8.13 MiB) Przeglądane 713 razy DSCN0805.JPG](https://www.golf3.pl/zasoby/image/thumb/3390)
<![DSCN0807.JPG (8.37 MiB) Przeglądane 713 razy DSCN0807.JPG](https://www.golf3.pl/zasoby/image/thumb/3391)