1.4 ABD przedłużenie rurki od zimnego powietrza ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.4 ABD przedłużenie rurki od zimnego powietrza ?

Postprzez RamboSS » 6 lip 2012, o 10:39

Witam wszystkich,otóż mam takowe pytanie...Czy coś mi to da jeśli rurkę od dolotu zimnego powietrza poprawoadze troszke w dół żeby bardziej zimne powietrze ssało?mam okrągły filtr i niestety pod machą wiecznie jest gorąco i zamist zimnego ssie ciepłe.Jeśli skieruje do puszki zimne powietrze bd to odczuwalne w spalaniu/jeździe ? Przepraszam za deczko chaosu nie krzyczcie jestem nowy ;)
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

1.4 ABD przedłużenie rurki od zimnego powietrza ?

 

Postprzez greg001 » 7 lip 2012, o 07:30

hm... zawsze możesz spróbować i podzielić się z nami swoimi obserwacjami, ale sądzę że będzie raczej nieodczuwalna różnica przy 1.4
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 7 lip 2012, o 09:04

Możesz tak zrobić, ale powietrze podczas jazdy nie może dmuchać w tą rurkę, bo silnik będzie ci gasł, a w czasie jazdy przy puszczeniu sprzęgła obroty będą się wahać. Zawsze lepiej się silnik zbiera jak łapie zimne powietrze, bo jak łapie ciepłe to mieszanka paliwowo-powietrzna jest uboga ( gorące powietrze ubogie w tlen ). Ja zrezygnowałem z tej rurki, bo w czasie jazdy miałem wahania obrotów, a niekiedy zgasł. Trzeba pokombinować tak, aby zimne powietrze nie leciało centralnie w tą rurę.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez RamboSS » 7 lip 2012, o 11:44

Że centralnie w rurke wlatywać nie może to chyba wiem ;) ale dzięki za przypomnienie,otóż planuje rurkę pociągnąć w dół w okolice prawej strony zderzaka,a moje zaciekawienie tym spowodował zadzwiający mnie fakt że pewnego razu kiedy to jechałem sobie spokojnie(na gazie) dostał wiatru w przód i odrazu niesamowita zmiana,silnik nie był jeszcze wtedy aż tak nagrzany i poprostu nie ten samochód ;) Wgl myśle o wywaleniu okrągłego filtra i włożeniu zwykłej plastikowej puchy tylko nie wiem jaka bd reakcja...Narazie zbieram info gdyż czekam na montaż szyberdachu i nie mam go u siebie pod domem bo tak to już dawno bym grzebał i testował ^^ I jeszcze jedno male pytanko...duża jest różnica jeśli wywale okrągły filtr z gaźnika i zrobie odprowadzenie poprzez coś takiego : http://s3.ifotos.pl/img/IMG5276JP_rxaxerx.JPG ? :-)

[ Dodano: 2012-08-07, 23:51 ]
a więc...drodzy forumowicze zdziałałem odgrodzenie totalne doloty zimnego powietrza...z żywicy epoksydowej i musze przyznać że jest spora różnica w jeździe w spalaniu nie bardzo ;) moge ten patent ciepło polecić wszystkim tym którzy użytkoją golfa z silnikiem jak mój :)czyli ABD :) silnik zupełnie inaczej pracuje w spalaniu ani w niczym z tych pierdół różnicy nie ma...ale naprawde czuć różnice..jeśli ktoś bd chciał zobaczyć fotke to niech pisze prv bo nie robiłem...ale jak bd potrzeba to i sie zrobi :)
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez danny.tcz » 24 mar 2013, o 21:48

RamboSS, to zrob foto wstaw razem z opisem pochwal sie swoimi pracami
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez k-m-r1 » 25 mar 2013, o 11:56

pochwal sie sam jestem ciekawy co bedzie z moim ABD:)

poproszę foty i opis
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Opik » 25 mar 2013, o 16:29

Od dawna powtarzałem że duuuużo chłodnego powietrza to jest to :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez 14SoundSX » 25 mar 2013, o 18:26

Za nie długo będzie napewno cieplej niz teraz i może też sobie zrobie doprowadzenie zimnego powietrza :-D
RamboSS Prosimy o ten schemacik ;-)
14SoundSX
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 00:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez rav7 » 28 mar 2013, o 21:45

ja mam stozek oraz gaz i auto nie gasnie itp pomimo dobrego dolotu zimnego powietrza, gdzies keidys sie dowiedzielm ze im dłuzszy dolt tym wiekszy moment obrotowy i chyba cos w tym jest bo auto wydaje sie zrywniejsze jak dolot jest doprowadzony tak z 35 cm dalej niz seria :) a co do gasniecie auta jak powietre dmucha prosto w dolot to ja uwazam ze wszystko to kwestia regulacji, co prawda dlugo zajelo mi storjenie LPG ale udalo sie i jestem zadowolony :)
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Opik » 28 mar 2013, o 21:49

rav7 napisał(a):a co do gasniecie auta jak powietre dmucha prosto w dolot to ja uwazam ze wszystko to kwestia regulacj


kwestia instalacji
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rav7 » 28 mar 2013, o 22:01

NIe do konca bo wiekszosc osob uwaza ze do 1 i 2 gen sie nie zaklada stozka a ja mam wlasnie 2gen i dziala, nie mowie ze na poczatku nie bylo problemow ale regulacja z analiza spalin i ogarniety gazownik i sie udalo. Czesto gazownicy twierdza ze jak auto nie gasnie na wolnych to juz jest okej, a to ze nie ma potem mocy to juz nie ich problem, albo przytykaja dolot, rozne rzeczy juz widziałem.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez k-m-r1 » 28 mar 2013, o 23:59

rav7 napisał(a):wydaje sie zrywniejsze jak dolot jest doprowadzony tak z 35 cm dalej niz seria

jest to owocem dłuższej drogi jaką powietrze musi wykonac prze co są wieksze spadki ciśnienia w dolocie

czyli mniej powietrza + ta sama dawka paliwa= bogatsza dawka do spalenia i auto idzie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron