Witam. Od kiedy kupiłem swojego Golfa występuje w nim ciekawy problem. Instalacja Sekwencja Stag 200 Na zimnym silniku i benzynie lekko podszarpuje. Natomiast gdy przelączy się na LPG i dojadę do skrzyżowania to przy ruszeniu i dodaniu gazu silnik zaczyna się dławić, aż gaśnie. Po nagrzaniu do 90'C problem z ruszaniem ustępuje, lecz przy odpuszczeniu gazu i gwałtownym wciśnięciu jest owe przyduszenie i objawia się walnięciem jakby młotem w silnik uderzyć, na zimnym jest to samo lecz mocniej. Znowu przy płynnym, nie gwałtownym dodaniu gazu jest wszystko w porządku. Dodatkowo przy rozgrzanym podszarpywanie na benzynie jest mocniejsze. Spalanie LPG jest w normie, natomiast benzyny wydaje się, że nawet ostatnio wzrosło. Po podłączeniu Vag'a wyskakują takie błędy:
00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermitten
561 i 537 wychodziły już dawno, lecz ostatnio pojawił się 525.
Od kiedy go kupiłem wymieniłem już świece, przewody, cewka, cały aparat zapłonowy ( ustawiony zapłon), filtry, przepustnice dwa razy ( oczywiście z adaptacją) wymiana filtrów gazu wraz zregulacją i wymiana sondy na inną używaną. Wszystko robiłem w okresie od maja do wrzesnia. Wtedy już się poddałem i tak jeżdziłem, lecz teraz w zimie silnik nagrzewa się coraz dłużej i niestety robi się to coraz bardziej uporczywe. Z góry dzięki na odpowiedzi!
PS: Niekiedy na ciepłym przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i trzymaniu hamulca na postoju zaczynają falowac obroty, po zdjeciu nogi z hamulca po chwili wraca do normy, za duże obciążenie z serwa?