1.4 gaz problemy z odpalaniem.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.4 gaz problemy z odpalaniem.

Postprzez carlosbora » 13 sty 2013, o 11:45

Witam,

1.problem wygląda tak:

rano wsiadam do auta i przekręcam kluczyk:
-pompka dobija paliwo (troszkę głośniej pracuje-niż zwykle)
-próbuje odpalić
-rozrusznik kręci auto nawet nie łapie
-dopiero po 3-4 kręceniu coś tam łapie paliwa ale nadal nie odpala
-jeszcze kilka kręceń załapie na chwile i 2-3 sec i gaśnie
-aku padł i tyle

biorę kable od szwagra i na kablach długo kręci ale w końcu odpala chwilę pochodzi zgaśnie znowu . i znowu kable i po jakimś czasie odpali szybko włączam mu gaz i można jechać

2.problem wygląda tak

-na wolnych obrotach trzyma trzyma obroty nagle obroty prawie do zera i albo zgaśnie albo wróci na normalne obroty na bęzynie i na gazie jest podobnie.

3.problem

podczas jazdy ciąg jest dobry nagle wciskam pedał i muli obroty w dół redukuje i nic odpuszcze pedału i wcisnę dobiero znowu jest ciąg.

pomóżcieee
:D:D

dane potrzebne do diagnozy to

1.4 93r ABD 60 KM
-wymienione kable WN
-świece nowe
-czujnik cieczy chłodz
-filtr powietrza
reszta jeszcze nie
carlosbora
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 11:12
Lokalizacja: SKAWINA

1.4 gaz problemy z odpalaniem.

 

Postprzez prezesik » 14 sty 2013, o 00:02

Mi to wygląda na uszkodzony silniczek krokowy - regulator obrotów jałowych.
ratuje czyszczenie lub wymiana na nowy.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pietrasiak2 » 14 sty 2013, o 09:37

Sprawdz jakie daje cisnienie pompka paliwa :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Livion » 14 sty 2013, o 18:47

przeczyść krokowca i powinno być ok ;-)
Absurdem jest to, że gdy klient przychodzi do mechanika i wie wszystko lepiej ... XD
Livion
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 11:53
Lokalizacja: Skrzynki -=CWL=-

Postprzez carlosbora » 15 sty 2013, o 18:54

Rzuciłem nowy aku i odpala. Nadal długo kręci ale odpala.na bezynie wolne obroty są ok a za chwilę skaczą i potrafi zgasnąć. Coś w stylu zgubienia iskry na kopulce. Pompka jak ją sprawdzić? a ten krakowy ma ktoś może jakieś foto? Jak go wyciągnąć lub gdzie jest.?. na gazie też obroty takie sobie a podczas jazdy na luzie zgaśnie. Dzięki za wcześniejsze podpowiedzi.
carlosbora
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 11:12
Lokalizacja: SKAWINA

Postprzez Livion » 15 sty 2013, o 23:03

Silniczek krokowy znadoje sie przy przepustnicy. Takie czarne cus jak dobrze mi sie wydaje w przedniej czesci przepusnicy. Dochodzi do niego kostka z kablemi. Musi byc przy ciegienku od linki gazu, bo reguluje on polozenie przepustnicy, na poczatek popsikaj go obficie tam gdzie sie wysuwa to ramie regulujace przepusnice. Ewentualnie zdejmij wtyczke z niego i zobacz czy bedzie tak samo.
Absurdem jest to, że gdy klient przychodzi do mechanika i wie wszystko lepiej ... XD
Livion
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 11:53
Lokalizacja: Skrzynki -=CWL=-


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości