1.4na1.8

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 7 cze 2011, o 17:07

killah napisał(a):1.8 nie opłaca się wgl swapować. W twoim wypadku minimum swap na 2.0 115 koni.

x1000 koszty utrzymania niemal identyczne, 2.0 trochę bardziej obładowany elektroniką ale spalanie nawet korzystniejsze niż w 1.6 czy 1.8. mam jako takie rozeznanie, wiem ile pali cordoba 1.6 i golf 1.8 kumpla i nie żałuje ze mam 2.0
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Arcus89 » 7 cze 2011, o 17:40

no ja mam 2.0 abf i pali mniej niz 1.6 ... hahha nie lepiej kupic nowe auto 2.0/1.8/2.8 ? tego na czesci lub sprzedac dolozyc troche i orginal gt lub gti kupic... Pomysl o tym ze tak:

silnik+kom z elektryka
skrzynia
hamulce

i w 1.4 jest slabe zawieszenie ... proste drazki kierownicze a w 2.0 juz stozkowe ...

Nie wiem wedlug kupic nowe mk3 z wiekszym silnikiem :)

No chyba ze masz swoje nie wiem wnetrze na 6 to starczy przelozyc pomyslec :)

PoVWodzenia w modach
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

Postprzez krisss.79 » 7 cze 2011, o 21:32

A najlepiej sprzedaj swoje auto ,dołóż parę stów i kup coś z mocniejszym silnikiem ;-)
Wiem ze to ciężka sprawa jesli masz zdrowe 1,4 i bude,ja w swoim mam wszystko powymieniane i szkoda mi go sprzedawać za grosze tym bardziej ze założyłem gaz,ale nastepne auto bedzie min 1,8 gaz do tego i jest pieknie :hyhy:
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez killah » 7 cze 2011, o 21:58

niektórzy chyba nie zauważyli że jest coś takiego jak przywiązanie do autka i niektórzy są w stanie wydać parę k na nowy silnik. Więc nie proponujmy mu nowego auta.

Najłatwiej będzie jak jakiegoś niemcowego 2.0 znajdziesz na allegro z którym możesz zrobić co chccesz.
killah
 

Postprzez czepi » 8 cze 2011, o 22:31

Bardzo trafna uwaga... dlatego ja nie zamieniam swojego ABFa na VR6 tylko powoli posuwam się naprzód... zrobiłem zawieszenie.... nowe tarcze i klocki hamulcowe... teraz odświeżam wnętrze.... a później przyjdzie czas na odświeżenie lakieru... a na końcu remoncik silnika (zbliża się do 200kkm) i może jakaś turbinka.... oczywiście wszystko zgodnie z zasadą "nie od razu Kraków zbudowano" w miarę możliwości finansowych... powoli naprzód... koledze też tak życzę, jeśli jest tak przywiązany do samochodu... rozważ różne opcje silników na swapa i powoli zmierzaj do celu
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości