1.4na1.8

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.4na1.8

Postprzez jarooo » 6 cze 2011, o 00:03

Witam mam pytanko chciał bym zmienić silnik 1.4abd na1.8 czy dużo roboty i co trzeba wymienić a co może zostać.znalazłem podobny temat ale nie ma konkretów tylko odradzanie ja swojego nie chce sprzedawać
jarooo
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 20:58
Lokalizacja: polska

1.4na1.8

 

Postprzez Paweu » 6 cze 2011, o 00:44

to jeszcze zależy jakie 1.8 ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez jarooo » 6 cze 2011, o 02:16

to właśnie chciałbym wiedzieć jakie najlepiej
jarooo
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 20:58
Lokalizacja: polska

Postprzez krisss.79 » 6 cze 2011, o 08:02

jarooo, O silniku 1,8 zapomnij,trzeba zmnieniac wszystko-silnik ,skrzynie biegow,chamulce i wiele innych rzeczy,jesli chcesz juz zmnienic silnik to na 1,6 ABU+komputer ,to jest taki sam silnik co 1,4 ABD,i przekladka pasuje idealnie
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez jarooo » 6 cze 2011, o 13:38

dzięki krisss.79 za rade w takim razie zrezygnuje z tego raczej na 1,6 nie opłaca się mała różnica w mocy
jarooo
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 20:58
Lokalizacja: polska

Postprzez K@mil » 6 cze 2011, o 14:01

jarooo napisał(a):dzięki krisss.79 za rade w takim razie zrezygnuje z tego raczej na 1,6 nie opłaca się mała różnica w mocy


Zdrowe 1,6 daje radę nawet z 1.8 siedzi mu na pupce... tylko pisze o zdrowym oczywiście...

A jakbyś zalozył wielopunktowy 1,6 (troszke wiekszy koszt) to bedzie bardziej elastyczne niż 1,8 ...AEE daje radę w golfiku (daje rade w sensie jak jezdzi sie samemu to do tych 130km/h spokojnie przyspieszy) :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez happysc » 6 cze 2011, o 17:39

1.6 aee miałem taki w swoim golfie i dawał rade w 4 osoby jeździło się bardzo dobrze a do tego niewielkie spalanie :)
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez prezesik » 6 cze 2011, o 21:54

No tak, ale 1,6 AEE ma juz inna skrzynie niz ABD, takze tez trzeba bedzie zmieniac prawie tyle samo co przy swapie na 1.8.
Jak juz nieduzym kosztem to tylko swap na 1.6 ABU. Kopic tylko "slupek" 1,6 ABU razem z kompem i kompletnym ukladem wtryskowym (kolektor ssacy + wtrysk)+ wiazka elektryczna (ABU ma krokowy na 6 pinow), caly osprzet przelozyc z 1.4 ABD.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez killah » 6 cze 2011, o 22:00

1.8 nie opłaca się wgl swapować. W twoim wypadku minimum swap na 2.0 115 koni.
killah
 

Postprzez k-m-r1 » 7 cze 2011, o 10:01

Przy takiej wymianie ja bym polecał poszukać 2 autka dziś ceny naprawdę są nickie
a policzny za ile tego sprzedaż i ile byś dał za nowy słupek z 400-550 zł+ ewentualnie robocizna bo nieiem czy sam zrobisz wszystko
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez PiJey88 » 7 cze 2011, o 14:46

w 1.6 ja bym się nie pchał bo to kiepski silnik, 1.8 to minimum, spalanie to samo, a masz 15 koni więcej, a robota i koszty te same, silnik ze skrzynią i osprzętem, kompem i wiązką wystarczy kupić np silnik o symbolu ABS, prosta konstrukcja, hamulce powinieneś zmienić, ale nie musisz koniecznie, w zależności jak uważasz, silników kompletnych jest masa, silnik ze skrzynią myślę ok 1000 zł, ale to już kwestia jak trafisz, jeśli nie masz klimy, poduch, absu, i innych bajerów to taki swap jest dość prosty, ważne by silnik i wiązka były z mk3, wszystko pasuje plug&play
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez K@mil » 7 cze 2011, o 15:02

PiJey88 napisał(a):w 1.6 ja bym się nie pchał bo to kiepski silnik,


chyba te 101km w ktorych padają skrzynie... ABU i AEA ma tylko jeden minus ze ma pompe wody na rozrzadzie a tak to do gazu nadają sie tak samo jak 1.8 stara dobra jednostka 8v
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron