1.6 ABU 75KM i wyrzucenie KATA

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.6 ABU 75KM i wyrzucenie KATA

Postprzez dawi19 » 23 lis 2010, o 12:45

Witam

chcialbym sie spytac jaka bedzie roznica jak wyrzuce KATA ?

- spalanie?
- glosnosc?
- silnik?

i co mosze dac w miejsce KATA?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

1.6 ABU 75KM i wyrzucenie KATA

 

Postprzez gajdzik » 23 lis 2010, o 12:51

powiem tak ja mam silnik 1.8aam, tyle samo koni co ty i kata się pozbyłem, to znaczy mechanik zostawił mi puszke po nim bez wnętrzości, mruczy ciut inaczej, i chodzi tez lepiej, inaczej autko mi sie zbiera z tym, ze ja kata to miałem tak zapchanego ze szok, ale ogólnei jestem z tej decyzji zadowolony, ciut inne auto....co do spalania to jakiejś wiekszej różnicy nie zauważyłem

tutaj tez coś do poczytania:
http://www.golf3.pl/topics42/strumienni ... atalizator

no i polecam opcje szukaj, tematów o katalizatorze było sporo, napewno coś trafisz...
Avatar użytkownika
gajdzik
VIP
 
Posty: 1464
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:46
Lokalizacja: Łask

Postprzez czaro » 23 lis 2010, o 13:17

dawi19, ja w miejscu kata mam rurę a w niej sondę. A resztę wiesz z naszej rozmowy co i jak myślę.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dawi19 » 23 lis 2010, o 16:36

a kto by mi sie podjal takiej robot i kto mi powei dokladnie o ile spalanie wzrasta czy tez maleje?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez PabloSBT » 23 lis 2010, o 17:50

spalanie takie same samochód ciut lepiej się zbiera z niskich obrotów i fajniej brzmi na większych obrotach :D wywal kata tylko nie oddawaj go w warsztacie bo za kata można zarobić w skupach katalizatorów bo w nim jest platyna :)
a katalizator możesz usunąć w dowolnej firmie która się zajmuje tłumnikami :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez dawi19 » 23 lis 2010, o 20:20

Panowie bo mam taki przypadek: jak zmieniam z 2 na 3 to auto ma mula i niechce przyspieszyc tylok po czasie odzyskuje moc. a niekiedy mam tak ze na 3 mam 2000 obrotow i auto niecche wiecej wysicnac z siebie. co to moze byc?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pawelek03576 » 23 lis 2010, o 21:39

dawi19, zmień filtr powietrza i gazu powinno się poprawić
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez dawi19 » 23 lis 2010, o 23:27

no ale filtrt powietrza byl wymieniany w pazdzierniku
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pawelek03576 » 24 lis 2010, o 00:01

a gazu ?? bo widze że masz gaz
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez dawi19 » 24 lis 2010, o 00:03

gazu tez w pazdzierniku
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez fgrubass » 23 gru 2010, o 18:19

w moim pierwszym aucie jakim byl golf mk2 1.6 EZ +lpg wywalilem kata na probe zastepujac go jakims tlumikiem z allegro pasujacym p&p. osiagi i spalanie nie zmienilo sie (co pewnie swiadczylo o "sprawnosci" a moze bardziej drożnosci kata) ale za to powyzej 90km/h leb pekal. szybko wrocilem spowrotem do jazdy z katalizatorem. takie sa moje doswiadczenia. tyle tylko ze moj golf nie mial sondy (fabrycznie).
pozdrawiam
fgrubass
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 13:25
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1600 ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 23 gru 2010, o 18:41

dawi19 napisał(a):Panowie bo mam taki przypadek: jak zmieniam z 2 na 3 to auto ma mula i niechce przyspieszyc tylok po czasie odzyskuje moc. a niekiedy mam tak ze na 3 mam 2000 obrotow i auto niecche wiecej wysicnac z siebie. co to moze byc?

jeśli tyko na gazie tak masz to jest zła regulacja lpg i pewnie tps nie podpięty ja miałem tak samo takiego muła do puki sam nie wyregulowałem instalacji teraz na 3 bez problemu samochód przyśpiesza

A do ostatniej osoby to katalizator nie działa jak tłumnik więc nie wiem jak ci może samochód ciszej chodzić może ten tłumnik co miałeś zamiast kata był dziurawy albo coś mi po wywaleniu kata i wstawieniu rurki samochód zaczął ciszej chodzić i trochę się odblokował :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości