1.6 ABU Problem z Obrotami . POMOCY

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Damian821 » 18 paź 2013, o 11:12

adam3046, a właśnie jadę dzisiaj na pomiary oraz do podpięcia do koma na serwis:)jak coś to dam znać:)

[ Dodano: 2013-10-21, 20:17 ]
adam3046, siemka byłem podpiąć mojego golfika niby nic nie wykazało,co prawda mechanik się ze mną kłócił o czujnik halla bo sprawdzał go na wyłączonym silniku,a czytałem że te silniki mają to do siebie że czujnik halla na aparacie zapłonowym będzie się świecił jako błąd na wyłączonym silniku bo nie wysyła sygnału,po 15 minutach zdecydował się go sprawdzić na włączonym i nic:)i wpisał mnie dopiero na środę na warsztat rozbiorą i zobaczą co jest nie tak w moim golfiku:)
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

 

Postprzez adam3046 » 22 paź 2013, o 10:32

Damian821, czesc , słuchaj czujnik halla zawsze bedzie ci wyskakiwal na wylaczonym silniku ! Zawsze bo wtedy on nie pracuje ! Wiec nie daj sie przegadac !
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez killah » 22 paź 2013, o 10:59

adam3046 napisał(a):Damian821, czesc , słuchaj czujnik halla zawsze bedzie ci wyskakiwal na wylaczonym silniku ! Zawsze bo wtedy on nie pracuje ! Wiec nie daj sie przegadac !


w 2.0 8v na kompach siemiens nie ma tego błędu jak coś :)
killah
 

Postprzez Damian821 » 22 paź 2013, o 22:07

killah napisał(a):
adam3046 napisał(a):Damian821, czesc , słuchaj czujnik halla zawsze bedzie ci wyskakiwal na wylaczonym silniku ! Zawsze bo wtedy on nie pracuje ! Wiec nie daj sie przegadac !


w 2.0 8v na kompach siemiens nie ma tego błędu jak coś :)



Wiem wiem,gościu chce mnie tylko na kasę naciągnąć bo już proponuje a nawet zaleca żeby go wymienić a jak to od razu cały aparat zapłonowy,bo twierdzi że jak się wymieni to po pół roku padnie,a ja mu już powiedziałem że nie zamierzam tego robić bo wiem na jakiej zasadzie te silniki działają i nie potrzebuje dodatkowych zbędnych wydatków.
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 24 paź 2013, o 16:55

Damian821, napewno zmien mechanika ! sprawdzales regulator napiecia ??
W ten weekend wymienie parownik u siebie i powinno mojemu golfikowi pomoc ;p
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Damian821 » 24 paź 2013, o 22:32

adam3046, na razie nie bo ten gościu się uparł że to nie regulator napięcia tylko czujnik ale jadę w sobotę do innego:)
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 25 paź 2013, o 14:39

Damian821, wykrec czujnik halla i przeczyść mu styki , a moze jest poluzowany zdejmij kopułkę i palec rozdzielacza i tam luknij na ten czujnik czy nie jest poluzowany bo on trzyma sie na dwoch srobkach wiec mogly sie poluzowac ale napewno przeczyść styki papierkiem .
http://www.sendspace.pl/file/pic/8cd6b9 ... 52a/origin

[img]src=http://www.sendspace.pl/file/pic/186b429f9e228effc853aa8/3[/img]

[ Dodano: 2013-10-26, 12:05 ]
Wymienilem własnie parownik i wyregulowałem gaz i jest nadal to SAMO ;/;/ !!! :-x :wsciekly: :cenzura: :cenzura:

[ Dodano: 2013-10-26, 12:14 ]
Kurde pomocy nie mam juz pomyslow !!!!!!!!!!
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Damian821 » 26 paź 2013, o 15:08

adam3046, ja spróbuje zrobić przy swoim tak jak mówiłeś,a codo twojego może warto by było podjechać gdzieś na warsztat i zapytać o poradę co to by mogło być,bo ja już nie mam pomysłów od czego by to było chyba że gdzieś jest jakieś zwarcie i kradnie mu prąd
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 26 paź 2013, o 20:39

W poniedzialek sprobuje u gazownika ;/ a jutro jeszcze sprawdze dolot caly . chyba ze ktos ma fajny pomysl ??!
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Nati712 » 27 paź 2013, o 19:32

Sprawdz moze cewke zaplonowa jak sie nagrzeje albo przegrzeje to tez spadaja obroty i gasnie
Avatar użytkownika
Nati712
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 01:52
Lokalizacja: kłodzko, bystrzyca DKL

Postprzez adam3046 » 27 paź 2013, o 19:52

za bardzo dzisiaj czasu nie mialem na sprawdzenie dolotu . Ale jutro wolne wiec sie tym zajmę Nati712, dzisiaj wlasnie porzyczylem cewke od znajomego i jutro tez ja podmienie od rana zobaczy cewke jeszcze nie ruszalem wszystko inne praktycznie tak zobaczymy napisze jutro co i jak ! ;]

[ Dodano: 2013-10-28, 12:15 ]
Cewke podmienilem i nic to samo nadal . Dolot troche lepiej ( uszczelniony )
Ostatnio edytowano 29 paź 2013, o 02:26 przez adam3046, łącznie edytowano 1 raz
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez fgrubass » 28 paź 2013, o 20:21

Też mam ABU i wiele z nim przejść. Mechaników już sobie odpuściłem jakiś czas temu. Silniki swoje lata już mają i nabite kilometry też. Nie piszecie za wiece o stanie waszych układów zapłonowych czyli palec, kopułka, przewody i świece. Sam przekonałem się ile daje szczelna (nowa) podstawa wtrysku i uszczelki "kanapki" pod pokrywą wtrysku oraz szczelne przewody podciśnieniowe. Polecam też zrobić reset sterownika (dot. ABU) oczywiście zgodnie z instrukcjami z forum. Zróbcie najpierw benzynę później przejdźcie do gazu.
fgrubass
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 13:25
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1600 ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości