1.6 ABU Problem z Obrotami . POMOCY

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.6 ABU Problem z Obrotami . POMOCY

Postprzez adam3046 » 14 paź 2013, o 22:05

Witam . Szukalem takiego tematu ale nie mogle znaleść i nie moge sobie poradzic ! wiec gdy auto sie rozgrzeje i jade hamujac skrecam nagle spdaja obroty do 500 i po chwili wracaja do normy . POMOCY !! dzieje sie tylko tak na gazie . Regulacja gazu zrobiona ! błedow nie ma .
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

1.6 ABU Problem z Obrotami . POMOCY

 

Postprzez Damian821 » 14 paź 2013, o 22:17

adam3046, Witaj mam podobny problem z pracą silnika obroty falują,a dzisiaj jak sprawdzałem to podczas opuszczania i podnoszenia szyb przygasają kontroli i silnik faluje,oraz gdy na postoju na luzie naciskałem na pedał hamulca? silnik o mało nie przygasał,więc jak coś to podczepię się pod twój temat żeby nie pisać drugiego
może akuratnie ktoś coś doradzi
vw golf 3 1.6ABU
benzyna

a wracając do twojej części radziłbym obejrzeć podstawę mono wtrysku oraz silniczek krokowy kumpel miał podobnie w swoim jakiś czas temu okazało się że podstawa mono wtrysku była uszkodzona i dostawał przedmuchów
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 14 paź 2013, o 22:32

Damian821 kolego ja juz wymienilem chyba wszystko ! czujnik temp , regulator napiecia , wtrysk razem z silniczkiem krokowym , nowy akumulator i inne nawet nie pamietam co jeszcze . ale zastanawia mnie jeden wezyk od podcisnienia ten co jest zaznaczony za zółto-czerwono od serva z ,, !! ,, dodam ze troche sie ten waz sparcialy . czy to moze byc przyczyna po rozgrzaniu ?? bo jak jest zimny to jest super Obrazek

PS.
A co do twojego problemu sprawdz miernikim alternator przy wylacznym wszystkim i po wlaczeniu innych rzeczy bo moze ci sie juz szczotki skonczyly na alterna.
Ostatnio edytowano 14 paź 2013, o 22:39 przez adam3046, łącznie edytowano 1 raz
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Damian821 » 14 paź 2013, o 22:37

adam3046, a próbowałeś coś przy nim robić?
jest gdzieś wpięty czy wystaje luzem?
bo już nawet nie pamiętam jak u siebie mam

Kolego jeszcze kila rzeczy sprawdź poziom płynu chłodniczego bo podobno przy lpg to bardzo ważne,oraz filtr gazu
Ostatnio edytowano 14 paź 2013, o 22:45 przez Damian821, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 14 paź 2013, o 22:41

ja to juz znam ten silnik prawie na pamiec ;/ 3 razy skrzynie wymienialem ( ale to dłuższa historia ) wspomaganie włozylem :D co ja juz tam nie robilem ;p . wiesz co ten przwod jest troche sparcialy ale jak jest zimny silnik to jest ok dopiero jak sie rozgrzeje do 90 *C to tak sie dzieje

Ps.
Damian821 ty masz z gazem ?? sprawdz ten alternator . Regulator napiecia moze bys juz skonczony nie pamietam jakie powinny byc wartosci na mierniku ale sa w necie zzaraz ci znajde
Mam ,,Na jałowych obrotach 13.9 minimum do 14.5V maximum - na włączonych światłach mijania oczywiście ,,
Ostatnio edytowano 14 paź 2013, o 22:48 przez adam3046, łącznie edytowano 1 raz
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Damian821 » 14 paź 2013, o 22:48

adam3046, Nie kolego ja mam czystą benzynę leje tylko 95pb:)jakoś instalacja gazowania nie przypadła mi do gustu co prawda taniej ale wolę nie montować,bo chce go troszkę podrasować mechanicznie i wizualnie:)

http://www.golf3.pl/topics2/moj-vw-golf-3-vt61452.htm
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 14 paź 2013, o 22:58

czytaj poprzednie moje posty bo zmienialem tersc !
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez łukasz1983 » 15 paź 2013, o 12:33

adam3046, Mówisz,że obroty spadają ci jak hamujesz i skręcasz.
A obczaiłeś pompę wspomagania,czy się nie zaciera i nie stawia duży opór.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Damian821 » 15 paź 2013, o 13:43

adam3046, o to podjadę sobie na warsztat i zmierzę o tym nawet nie pomyślałem:)jak coś to dam ci znać jaki wyszedł pomiar:)
a najlepiej to go jeszcze pod komputer podepnę:)

poszperałem po necie i znalazłem coś ciekawego:)

a odnośnie co do tego co pisał kolega łukasz1983 Odnośnie skręcania - jeśli masz wspomaganie to coś nie tak z pompą wspomagania (przy sręcaniu daje obciążenie na pasek i resztę silnika - może być mało płynu)
Odnośnie hamowania - może to być związane z alternatorem. Każdy odbiornik prądowy obciąża dodatkowo alternator. Zauważ że w momencie włączenia np ogrzewania tylnej szyby obroty spadają na moment i po chwili krokowiec je wyrównuje :fcp1 W tym wypadku za dodatkowy odbiornik podczas hamowania będą robić światła stopu.
Tak jak mi pisałeś:)
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 16 paź 2013, o 20:28

łukasz1983 jakis czas temu włozyłem sam wspomaganie bylo to duzym wyzwaniem dla mnie poniewaz robilem to sam z mała pomoca kolegi ktory tylko byl do przytrzymanie czegosc lub podania kompletnie zielony w mechanice a jak by tego bylo malo to nie robilem tego w kanale bo nie mialem gdzie tylko zbudowalem stelarz z drewna i na tym podtrzymalem silnik . Pompę wspomagania mam od seata ibizy na szeroki pasek ta wersje oddalona .Nie moglem znalesc w Łodzi od golfa wiec kupilem od seata jest taka sama . ten spadek obrotow dziaje sie tylko na cieplym silniku i tylko w tedy jak jade hamuje i skrecam . Na postoju jak skrecam w lewo w prawo jak jest silnik rozgrzany tylko troche spadna obroty ale to normalne bo jest lekkie obciazenie . Generalnie to nie ufam mechanika z Łodzi bo to partacze wiec wole zrobic to sam bo wiem ze bedzie to dobrze zrobione .A jeszcze nie raz stojac tez na chwile spadna obroty tak jak przy tym skrecaniu i zahamowaniu

Damian821 plynu jest dobrze bo dopiero co założyłem wspomaganie . Alternator ma 90A i wymienilem w nim regulatro napiecia bo sadzilem ze to jest zle . ale to nie pomoglo ale i tak szczotek juz nie bylo bo jak mierzylem to wlsnie napiecie spadalo na łeb na szyje . ;/

[ Dodano: 2013-10-17, 20:42 ]
dzisiaj wymienilem waz sparciały od podciśnienia ale to nie pomoglo ;/ yh
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Damian821 » 17 paź 2013, o 22:22

[ Dodano: 2013-10-17, 20:42 ]
dzisiaj wymienilem waz sparciały od podciśnienia ale to nie pomoglo ;/ yh[/quote]

o to ja już kolego nie mam pojęcia co to może być,jutro będę na serwisie to najwyżej przedstawię im twój problem i jak sę czegoś konkretnego dowiem to ci napisze:)
Avatar użytkownika
Damian821
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 17:02
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez adam3046 » 17 paź 2013, o 22:25

wyczytalem cos nowego kolego znalazlem na forum http://www.golf3.pl/silnik-gasnie-w-jez ... w=previous
obstawiaja membrame na parowniku . a jak u ciebie ?? patrzyles miernikiem co i jak ?
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości