Moderator: Moderator
jest OKtomek3815 napisał(a):temperaturze pracy i wynosi około 120ohm czyli chyba mało trochę
odwrotnie - wraz ze spadkiem temperatury opór rośnietomek3815 napisał(a):w raz ze spadkiem temperatury spada też opór czujnika
a ile parownik ma przelatane, może czas na regenerację?tomek3815 napisał(a):Na gorącym silniku nie raz nie chce trzymać wolnych obrotów a przy ruszaniu często przerywa
nie, j.w.tomek3815 napisał(a):Myślicie że wymiana czujnika pomoże na to lpg?
niestety to nie jest ok, czujnik do wymiany, ok 220-240 omów powinno być, zmierz jeszcze na zimnym, ma być kilka kiloomów dokładna tabela jest na forum, z tym że akurat poprawny czujnik nie będzie miał raczej wpływu na poprawę pracy na LPG - nie podniesie znacząco wyżej obrotów, winy szukaj w regulacji LPG lub starym parownikutomek3815 napisał(a): między pinami 3 i 1 przy temperaturze pracy i wynosi około 120ohm
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości