1.6 AEE problem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.6 AEE problem

Postprzez bart_GT » 1 cze 2010, o 12:28

Witam!

Poczytalem troche na forum o obrotach ale poki co nie uzyskalem odpowiedzi... otoz kuzyn ma golfa 1.6 i zaczely sie problemy z obrotami otoz po odpaleniu wskakuja na 2400 i potem spadna na 1200 i tak trzyma na postoju a gdy mu odepne krokowca trzyma ladne obroty ok 800. podcas jazdy na wcisnietym sprzegle np przy dojezdzaniu do krzyzowki trzyma od 1800 - 2200 obrotow i tak faluje ale po zatrzymaniu spadaja na 1200-1300.

wymienilem krokowy z przepustnica i dalej to samo.... Czytalem na forum o aparacie zaplonowym ze on moze byc uszkodzony i przez to tak sie dzieje i moje pytanie brzmi czy idzie to jakos sprawdzic?? badz ktos mial podobny problem i co bylo u niego przyczyna?

niestety na szrotach nie chca mi dac aparatu na podlozenie a nie chce wywalic kasy w bloto :-/

z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi! :-)

ech z golfikiem walcze od wczoraj :-/
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

1.6 AEE problem

 

Postprzez prezesik » 1 cze 2010, o 16:15

uwalony czujnik temperatury znajdujący się w króćcu przymocowanym do głowicy gdzie wychodzą węże na chodnicę.
Czujnik temp. reguluje dawkę paliwa w zależności od temp. silnika.
Najwidoczniej jest uszkodzony i podaje zbyt dużą dawkę paliwa.
Nie radzę kupować tanich zamienników za 20-30 zeta, bo będą przekłamywać na zegarach (wskazania 70 lub 120 stopni), lepiej kupić oryginał, najlepiej z ASO - koszt od 70 zł.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez hard87 » 1 cze 2010, o 19:15

a jak kolego wygląda sprawa z kopułka, placem, świecami i kablami WN tez sie borykam z nierówna pracą w 1.6 jutro wymienię kable WN i zobaczymy co bedzie :oops:
Avatar użytkownika
hard87
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 21:15
Lokalizacja: Bytom

Postprzez bart_GT » 1 cze 2010, o 20:15

prezesik25, to sprawdzalem w pierwszej kolejnosci i jest sprawny. odnosnie przewodow swiec itp to nie mowie tu o przebieraniu a o falowaniu obrotow :idea: najgorsze jest to ze nie moge Vaga podpiac - brak komunikacji i nie moge zrobic adaptacji przepustnicy :-/ a wydaje mi sie ze to jest przyczyna...
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości