Zmień tego gazownika na bardziej ogarniętego. Nie powinien gdybać co do parownika łatwo to sprawdzić , jak i stan filterka. Poza tym w instalacjach II generacji jest między parownikiem a mixerem silniczek krokowy LPG (chyba , że masz śrubę. Ustrojstwo to odpowiedzialne jest za obroty . Po pewnym czsie potrafi kończyć żywot tak jak silniczek krokowy PB i po zdjęciu nogi z bazu obroty potrafią spadać a potem wzrastać łącznie z gaśnięciem silnika.Tego nie wzioł pod uwagę.
CENTRALNY - kompresor jest w bagażniku po stronie pasażera w takiej piance.Nie napisałeś czy masz alarm czy tylko sam sterownik centralnego. Tak czy tak to przekręcając kluczyk w którychś z drzwi powinno być słychać jego pracę . Jak nie to powodów może być wiele i najłatwiej jest sprawdzić czy do wtyczki kompresora dochodzi zasilanie , lub jak jest możliwość podmienić od kogoś działającą.
Podsumowując zasada jest taka że jak auto nie odpala dobrze na PB to daremna Twoja robota.
Można "awaryjnie " auto odpalić na LPG ale pamiętaj że to trochę szkodzi żywotności silnika