1.8 55kW AAM (LPG) - dziwna praca na banzynie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Mrozo23 » 6 sty 2014, o 14:37

Czytam ten post i widzę, że kolega sanitarium ma identyczny problem co ja. Zrobiłem wszystko co kazaliście koledze a i tak nie pomogło. Pewien mechanik powiedział mi, że to mogą być wtryski, bo poprzedni właściciel jeździł prawie cały czas na gazie. Mogły się uwalić po takim czasie. pojechałem na sprawdzenie ich i okazało się że są dobre. potem powiedział, że winę może mieć przepływomierz, ale sprawdziłem go i nie jest uszkodzony. już nie wiem co z nim jest. Na benzynie na niskich obrotach muli a na postoju obroty falują. Za to gaz daje takiego kopa ze nie mogę powiedzieć o niem nic złego. Może ktoś coś więcej wie na temat tego problemu?

Mam golfa III 2.0 GTI 8V, gaz 2 gen, 1994 r
Mrozo23
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 lip 2013, o 21:44
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

 

Postprzez pietrasiak2 » 7 sty 2014, o 07:40

Mrozo23 napisał(a):Czytam ten post i widzę, że kolega sanitarium ma identyczny problem co ja. Zrobiłem wszystko co kazaliście koledze a i tak nie pomogło. Pewien mechanik powiedział mi, że to mogą być wtryski, bo poprzedni właściciel jeździł prawie cały czas na gazie. Mogły się uwalić po takim czasie. pojechałem na sprawdzenie ich i okazało się że są dobre. potem powiedział, że winę może mieć przepływomierz, ale sprawdziłem go i nie jest uszkodzony. już nie wiem co z nim jest. Na benzynie na niskich obrotach muli a na postoju obroty falują. Za to gaz daje takiego kopa ze nie mogę powiedzieć o niem nic złego. Może ktoś coś więcej wie na temat tego problemu?

Mam golfa III 2.0 GTI 8V, gaz 2 gen, 1994 r

Niech ten mechanik sprawdzi Tobie sprawność pompy paliwa tzn jakie daje ciśnienie i jaką ma wydajność ( na pełnej szprycy powinno być ok 3 barów) zresztą powinien wiedzieć jak to sprawdzić.
Co do kolegi sanitarium jednopunkt ma 1,2 bara
W/g waszych opisów wszystko wskazuje na objaw padającej pompy paliwa. :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez sanitarium » 7 sty 2014, o 15:25

W razie wymiany czy taka pompa w moim przypadku wystarczy? :

http://allegro.pl/pompa-paliwa-1-2-bar- ... 80120.html
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez pietrasiak2 » 7 sty 2014, o 16:18

1,2 bara to tak tylko sprawdź pod względem obudowy , najlepiej by było przed zakupem wyciągnąć pompę i zobaczyć jaką masz obudowę i pompę. Piszę bo sam się kiedyś nadziałem kupiłem pompę , która nie pasowała do obudowy.
Po prostu są różne modele które wchodzą w zbiornik itp itd :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez sanitarium » 19 kwi 2014, o 17:08

Witam ponownie po dłuższej przerwie :)

Wymieniłem czyjnik temp oraz pompę paliwa (namęczyłem się ale udało się). Niestety nic to nie zmieniło i problem nadal występuje.

Słyszałem, że może to być wtrysk albo jakiś silniczek krokowy? Co poradzicie w tej sytuacji?
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez drewnom » 19 kwi 2014, o 18:52

Kolego miałem ten sam problem. Pompka paliwa zrobiona, kupiłem wtrysk, ale po tygodniu padł. Kupiłem drugi i teraz jest dobrze.

Ale mechanik wymyślił jakiś patent że oszukuje sonde lambde (nie mam pojęcia o co chodzi). Mówił, że jak się jeździ na gazie to ona sczytuje mapy z tego jak gaz idzie itd. A teraz niby ją oszukuje coś.

Nie wiem ile w tym prawdy, ale już drugi tydzień jeżdżę. Przełączam benzyna - gaz - benzyna i wszystko chodzi cacy ;)
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez sanitarium » 19 kwi 2014, o 19:28

Ok dzięki za informacje. W takim razie pora na sprawdzenie wtrysku :)

PS.
Czy jest to do zrobienia samemu nie mając większego doświadczenia czy lepiej udać się do mechanika?
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez drewnom » 19 kwi 2014, o 21:47

Niby wymiana wtrysku nie ma skomplikowanych rzeczy, ale ja wolałem to dać komuś kto na pewno tego nie zepsuje :D
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez sanitarium » 20 kwi 2014, o 09:35

Ok dzięki ;)
Dodam tylko, że jak odpale go na benzynie to czuć trochę paliwo - w sensie bardziej niż standardowo spaliny :)

edit:
i jak zauważyłem pluje trochę (chyba nie przepalonym paliwem) z wydechu... (przy pracy na benzynie)
sanitarium
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 15:35
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 22 gości