1.8 90 KM 240 km.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.8 90 KM 240 km.

Postprzez vwKNZ » 12 mar 2013, o 10:56

1. Czy macie do polecenia w Łodzi lub okolicach jakiegoś gazownika??
2. Czy jest sens zakładac gaz przy przebiego 240 tys (golfizna w tym miesiącu 20 lat obchodzi)??
3. Jeśli zakładac to jaki gaz?? ( firma)

Pozdr.
vwKNZ
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 10:16
Lokalizacja: KNZ

1.8 90 KM 240 km.

 

Postprzez Opik » 12 mar 2013, o 12:48

2. Jeżeli jest to wiarygodny przebieg, a silnik był delikatnie używany, to jasne że jest sens, jeszcze dłuuugo pojeździ
3. To zależy co chcesz założyć.. czy katować silnik mikserkiem, który jest najtańszym rozwiązaniem, przez jakieś podstawowe graty typu bingo itd, aż do sekwencji.. STAG, BRC, generalnie jak się porządnie wyreguluje, to oba rozwiązania równie skuteczne. Prins też robi fajne instalacje, tylko niestety nie na nasze warunki (beznadziejny gaz) - ma na to zbyt delikatne elementy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Skoksowany » 12 mar 2013, o 13:50

mój ma 300tyś przejechane i 19 lat:) Zależy ile jeździsz i z cenami gazu jak bedzie w nadzchodzącym roku:)
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Czesio207 » 12 mar 2013, o 14:43

240tys to nie jest tragedia jak na silnik VW ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez vwKNZ » 12 mar 2013, o 15:17

Opik,

przebieg wiarygodny :) auto mam juz 6 lat. nic nie stuka nic nie puka :) wymiana wszystkich płynów i filtrów na czas. hamowniki luzik tylko blacha zaczyna lecieć i tu się zastanawiam czy jest sens pakować w auto.

co do kostów to tak do 2000 PLN bym gaz zakładał.
vwKNZ
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 10:16
Lokalizacja: KNZ

Postprzez Opik » 12 mar 2013, o 16:00

to bardzo dobra sekwencje mozesz wpakowac juz za ta kase
zrob bude i bedziesz wiedzial na czym stoisz, bo kupujac inny "zadbany" moze sie okazac ze jeszcze wiejsze padlo pod lakierem
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 12 mar 2013, o 16:21

pewnie że się opłaca, ja zakladałem przy 290tys, teraz mam 329tyś, fakt na zimnym lepiej nie katować na gazie :lol: :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez vwKNZ » 12 mar 2013, o 18:42

Opik napisał(a):to bardzo dobra sekwencje mozesz wpakowac juz za ta kase
zrob bude i bedziesz wiedzial na czym stoisz, bo kupujac inny "zadbany" moze sie okazac ze jeszcze wiejsze padlo pod lakierem



z tego co sie dowiedziałem to sekwencji do jedopkt się nie założy.;/

ale II generacji za 1700 dobrą mozna założyć podobno... :)
vwKNZ
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 10:16
Lokalizacja: KNZ

Postprzez jakubek » 12 mar 2013, o 20:08

Możesz spokojnie założyć sekwencyje cena do 2 tyś. i spokojnie zrobisz parę ładnych km :)
jakubek
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 21:47
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Opik » 12 mar 2013, o 21:37

vwKNZ, no tak, zapomniałem że to 1pkt. Więc tym bardziej mieścisz się w zapasie cenowym :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ArroErtin » 12 mar 2013, o 22:03

Zakładałem gaz do tego samego silnika II Gen też jakoś przy 240km teraz mam 300tyś i nie ma problemów. Więc twoja decyzja.

Opik,
No właśnie miałem pisac ze ABS ma 1punkt wtrysk :D
Variant by ArroErtin \/
http://www.golf3.pl/topics2/variant-by- ... t45194.htm

_________
Fan Eminema, 50 Centa, Dr.Dre itd. ? Zapraszam!
www.shadyrecords.pl
Avatar użytkownika
ArroErtin
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 20:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pablomed » 12 mar 2013, o 22:34

Na marginesie: nikt nie zakłada do jednopunktów sekwencji. Chciałbym tylko zwrócić uwagę że nie zakłada się bo taki zwyczaj, dawniej nikt o tym ni myślał ze względu na cenę, ale teraz?. Nie czuję żadnych z tym większych problemów. Zresztą proszę
http://lpg-forum.pl/sekwencja-w-silniku ... -t269.html

Oczywisty zysk to brak zwężki-miksera, czyli brak utraty mocy na obu paliwach, brak strzałów, mniej komplikacji z regulacją i w ogóle kulturka koledzy. Jak zawsze trzeba szukać speca który lubi swoją pracę. Konieczność użycia dobrych wtryskiwaczy LPG wynika z krótkiego i częstego otwierania się wtryskiwacza.
Jakbym teraz miał jeszcze dla siebie odpowiednie auto na monowtrysku do zagazowania nic innego bym nie robił tylko sekwencję.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości