1.8 90KM 93r Brak mocy tylko na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Kutasinski » 7 cze 2012, o 20:27

Trójeczka GT, widzę że jesteś prawdziwym ekspertem spod znaku Mega Drut Team :lol:
Gratuluję!
Pokazałeś Koledze,jak przerobić LPG II generacji na I
I nic poza tym.
Proponowane przez Ciebie wybebeszenie krokowca i regulacja śrubą "na misie"-czyli na wydaje mi się,że.. to szczyt druciarstwa.
I z punktu widzenia ekonomiki eksploatacji samochodu ma taki sens, jak chodzenie zimą w sandałach dla wygody.
Lepiej niech Kolega pojedzie na regulację do zakładu.
Acha,filtry LPG czyste?
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez trojeczkaGT » 7 cze 2012, o 20:44

Kutasinski Twoj nick mowi wszystko za siebie nic soba nie reprezentujesz. potrafisz tylko napisac jedz na regulacje i zadac pytanie czy filtr czysty a nawet nie przeczytasz ze kolega juz wymienial filtry. a ze przerobienie II gen na I gen tak sie robi to co ?? auto i jazda ma byc skuteczna i moj sposob jest skuteczny na objawy uzytkownika co zalozyl temat.

wiec albo zaczniesz czytac co inni pisza albo siedz cicho. Nadajesz sie na klienta zakladow naprawy aut. Sam bym chcial z takiego wyciagnac kase bo widze ze lubisz jezdzic do nich zamiast sam cos zdzialac.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kutasinski » 7 cze 2012, o 23:40

Oj,Trójeczka..
Gdybyś nie był,jak to wynika z wpisu na twoim profilu,szczeniakiem co ma 22 lata i g...o wie,
to nie czepiał byś się do mojego nicka.
A żeś szczeniak, to czynisz inaczej.
A guzik znasz temat,za to jesteś wujek Dobra rada-to po pierwsze.
Dobra,koniec już wycieczek ad personam.
Faktycznie,doczytałem,że Kolega wymienił filtr,więc to odpada.
A to ważne,bo jak ma się kilku letnią instalację,to z butli do filtra wędrują różne syfy,więc trzeba to sprawdzać.
Silniczek krokowy potrafi zabrudzić się,zaciąć,zepsuć
Nie wiadomo po kiego doradzasz Koledze jego usunięcie, pewnie sam nie wiesz dlaczego..
Otóż silniczek krokowy w instalacji LPG ma w przypadku tego silnika rację bytu, o czym zapewne nie wiesz.
To tak-należy odwiedzić warsztat, który ma jakąkolwiek wiedzę nt. mieszalnikowych instalacji LPG celem diagnostyki i ewentualnie tylko regulacji.
Zakładam,że nie znasz zasady działania silniczka krokowego ani jego roli w tym układzie,więc nie będę się na ten temat rozpisywał..
A jest on istotnym elementem instalacji II gen. i sam w sobie nie jest złym rozwiązaniem,za to jego dysfunkcje/ zła regulacja mogą powodować efekty w postaci np. mulenia silnika.
Co bynajmniej nie znaczy,że należy pozbyć się silniczka krokowego.
To mniej więcej tak,jakby w twoim samochodzie wystąpił problem z monowtryskiem a ty,zamiast rozwiązać go- przerobiłbyś zasilanie na gaźnik-jakiegoś Pierburga z MK II.
Analogicznie-takie rozwiązanie zaproponowałeś Koledze.
Świadczy to tylko o twoim braku wiedzy i wyobraźni :-/
To że sam chodzisz zimą w sandałach, nie znaczy że to jest dobre.
Bo nawet, jeśli jakimś cudem (jakim?) ustawisz idealnie,za pomocą zaworu dławiącego dawkę paliwa (LPG) na biegu jałowym, to czy np.przy np. 3000 obr/min silnik nadal będzie dostawał tyle paliwa,ile trzeba?
Jak to zweryfikujesz?
(pewnie z układu fusów w kubku po kawie..)
Ps. A twój sposób jest tak skuteczny jak "zdrowaśki" na czarną ospę.
Obawiam się,że na mnie nie zarobiłbyś ani grosza, bo nie masz wiedzy,za toś wyszczekany jak wiejski pies łańcuchowy ( to odnośnie "siedzenia cicho").
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pandamian21 » 8 cze 2012, o 10:33

macie problem.. :-D zamiast pomoc sie klocicie:P ja wlasnie przerobilem instalacje z silniczka na srube:) ustawili mi na serwisie i smiga jak wariat :D
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Kutasinski » 8 cze 2012, o 13:26

pandamian21 napisał(a):macie problem.. :-D zamiast pomoc sie klocicie:P ja wlasnie przerobilem instalacje z silniczka na srube:) ustawili mi na serwisie i smiga jak wariat :D


No wiesz,tyle że po co od razu usuwać krokowca?
Najpierw należy zbadać w czym jest problem,podjechać na serwis niech zdiagnozują,ustawią i po krzyku.
Wbrew opiniom niektórych sama śruba to żaden rarytas, bo precyzja dawki paliwa jest...marna.
Albo śmigasz na bogato,albo zarzynasz głowicę.
Może u Kolegi jest problem ze sterowaniem,może winna jest sonda-auto kupił niedawno,więc zwiększonego zużycia benzyny mógłby nie zauważyć?
A może po prostu należy wyregulować instalację.
Zegarków też nie naprawia się młotkiem ;-)
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Taizen » 8 cze 2012, o 20:46

Już zlokalizowałem problem brak mocy był spowodowany tym że cewka mi powoli padała a dziś juz nie obeszło sie bez holowania a druga rzecz to nie był przestawiony zapłon czyli wyprzedzony nieco do gazu i to była przyczyna braku mocy. Dziekuje za pomoc temat można zakończyć
Taizen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 10:55
Lokalizacja: Ropczyce

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości