1.8 90KM 93r Brak mocy tylko na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.8 90KM 93r Brak mocy tylko na LPG

Postprzez Taizen » 7 cze 2012, o 11:18

Witam nie dawno kupiłem Golfa 3 1.8 z gazem jak sie nagrzewał nie miał wolnych obrotów ale to już wyregulowałem lecz pojawił sie inny problem brak mocy na gazie. Na benzynie idzie jak burza widac że ma te 90 KM lecz gdy jestem na gazie to ma ze 30KM mniej i widac ta różnice kolosalnie. Reduktor wyczyszczony, filtr gazu nowy, powietrza też nie dawno wymieniany. Na obroty sie wkreca dobrze lecz na trazie to jest tragedia w porównaniu do benzyny. Proszę o pomoc jeśli ktoś wie co moze mu być. Gaz z filmy LOVATO
Taizen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 10:55
Lokalizacja: Ropczyce

1.8 90KM 93r Brak mocy tylko na LPG

 

Re: 1.8 90KM 93r Brak mocy tylko na LPG

Postprzez Pawełgolfgreen » 7 cze 2012, o 11:52

Kolego śruba czy silniczek krokowy? :-D
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Taizen » 7 cze 2012, o 12:03

znaczy ja sie na tym nie znam ale na węzu od reduktora do gaźnika mam śrube do regulacji i przy gaźniku mam cos w rodzaju silnika krokowego.
Taizen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 10:55
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez pandamian21 » 7 cze 2012, o 12:38

wez przerob to na sama srube :) ja mam w swoim na silnik i tez jest lipa. mam takie cos ze z miejsca jest slaby a powyzej 2 tys obrotow sie robi wariat.. w piatek to przerabiam. regulacja i bedzie smigal..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Taizen » 7 cze 2012, o 13:24

Czyli to przy gaźniku zdemontować i zostawić sama śrube ?
Taizen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 10:55
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez pandamian21 » 7 cze 2012, o 14:01

no ja tak mam zamiar zrobic.. tyle ze u mnie ta sruba jest przy tym silniczku od razu.. zdemontuje to, dam srube i na regulacje trzeba.. samemu lepiej tego nie rob bo ciezko na oko ustawic gaz potem..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez PabloSBT » 7 cze 2012, o 15:12

regulacja by się chyba mu przydała masz śrubę czy krokowca od gazu?? jak ze spalaniem ??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez trojeczkaGT » 7 cze 2012, o 15:14

a tam ciezko ustawic Panowie zaraz pokaze Wam moje rozwiazanie :


Obrazek

polecam taki chwyt.

co do regulacji sruby to po zalozeniu i modernizacji silniczka krokowego lpg :

-odpal silnik
-przelacz na lpg
-przykrecaj srube az bedziesz slyszal ze auto zmniejsza obroty
-jak uslyszysz "zwalnianie" obrotow to odkrec pol obrotu by wrocily
-potem juz musisz jezdzic i testowac czy Ci odpowiada "power" na lpg
-w razie mulenia odkrecasz jeszcze (rob to bardzo malymi regulacjami bo sruba jest bardzo "czula"
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Taizen » 7 cze 2012, o 15:55

od gazu mam śrube tak jak na zdj powyżej jako 1.
Taizen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 10:55
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez trojeczkaGT » 7 cze 2012, o 18:10

wiec ja lekko odkrec tak z 1/4 obrotu i wtedy sie przejedz i zobacz czy ma powera
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Taizen » 7 cze 2012, o 18:31

odkrecałem i czy odkrece bardziej czy skrece większej różnicy nie ma jedynie to ze jak za bardzo skręce to wogóle się z miejsca nie zbierze.
Taizen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 10:55
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez trojeczkaGT » 7 cze 2012, o 20:01

trzeba zobaczyc czy w silniczku krokowym od lpg jest ten szczpien bo mozliwe ze jest i wtedy bedzie blokowal
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości