1.8 90KM Jaka instalacja LPG???

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

1.8 90KM Jaka instalacja LPG???

Postprzez hubi-1992 » 10 sty 2013, o 21:49

Cześć!
Chciałbym się dowiedzieć jaka byłaby najlepsza instalacja LPG do VW golfa III z silnikiem 1.8 90KM???
Chodzi mi o jakiś dobry zestaw i która generacje będzie dobra.
A i czy ma ktoś już doświadczenie z wlewem gazu w zatoczce wlewu paliwa??
Avatar użytkownika
hubi-1992
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 4 lip 2012, o 18:16
Lokalizacja: RLA

1.8 90KM Jaka instalacja LPG???

 

Postprzez trojeczkaGT » 10 sty 2013, o 21:57

wstydzisz sie wlewu lpg w zderzaku ;p ?? :D

najlepsza jest instalacja II gen do tego silnika np marki BRC

ale mozna tez tansza byle tylko dobry zaklad ja montowal i dobrze ustawil
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Czesio207 » 10 sty 2013, o 22:04

Ja mam II Stage 50 też w takim silniku i nie narzekam ;) choć i tak mi nie idzie jak ma ale to coś w silniku chyba ;p bo i na benzynie i na LPG max 140km/h i nie ma takiego kopa jak powinien mieć ;/
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez trollu » 10 sty 2013, o 22:27

instalacja 2 gen, nie musi być ze złota ale ważne jest dobre wyregulowanie, jak pan Henio na oko będzie ją zakładał i ustawiał to dobrze nie będzie. wlew pod klapką to przeważnie +50zł (przynajmniej ja tak miałem), cały wlew się mieści, nie trzeba wkręcać żadnych przejściówek itp, nie ma żadnego problemu z tankowaniem czy z niedomykającą się klapką
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Czesio207 » 10 sty 2013, o 22:51

Ja będe wlew przerabiał to jednak lepiej jak jest ukryty :P
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez strzeliniasty » 13 sty 2013, o 02:09

ja mam pod klapka od wlewu kurek od gazu tylko za kazdym razem musze wkrecac przejsciowke do tankowania ale to zaden problem
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez łukasz1983 » 13 sty 2013, o 10:23

Instalacja 2 generacji.Ja polecam reduktor Tomasetto i elektronike Bingo m.Po dobrym ustawieniu małe spalanie i fura na lpg idzie tak samo jak na bp.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 13 sty 2013, o 17:17

Jak chcesz miec takie same osiagi na pb i lpg to albo sekwencja, albo II gen. na Blosie :D
zadnych mieszalnikowych gowienek, zwezek, klapek antywybuchowych itp pierdol
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 14 sty 2013, o 00:07

sekwencji raczej nikt mu nie założy w tym silniku. Tzn nie że się nie da ale się nie praktykuje. II generacja więc pozostaje. Marka nieważna, podstawa to dobry gazownik i dopilnować żeby nie włożyli za małego miksera (żeby nie zdławiać silnika na obu paliwach) oraz żeby nie dopuścić gazownika do gmerania przy klapce pod filtrem powierza (żeby czasem nie zblokował jej "na ciepłe".)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - - czerwone wino



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron