14l na 100 km

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 17 paź 2011, o 20:57

regulacja kolezanko regulacja na 99 %
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez szkura » 19 paź 2011, o 22:33

agness napisał(a): za 40 zlotu robie 80

Jeszcze trochę i cena gazu będzie taka że każdy będzie robił za 40zł aż tyle :lol: :lol:
Silnik 1.8 mała ale na full szprycy jest
I zazdrości wioska cała jak zajeżdżam pod GS
szkura
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 30 wrz 2011, o 22:10
Lokalizacja: ZSL

Postprzez papi90 » 3 gru 2011, o 21:28

Panowie dalej męcze sie z gazem 5 regulacji i nic niestety dalej źle na 25 l 180km czyli spalanie 13,80 na 100 km. Tak się zastanawiam może to nie wina regulacji gazu tylko może ja mam coś nie tak z autem?? Czytałem coś że świece mają dużo do gazu może mam zajechane, czytałem też coś o filtrze powietrza jak sądzicie może być coś z silnikiem że tak dużo mi pali czy nić to nie ma do spalania ?? Dodam że jeździłem teraz stylem Eco czyli hamowanie silnikiem spokojna płynna jazda zero jeżdżenia na luzie tylko na biegu bez gazu bo słyszałem że wtedy auto nic nie pali a tu taki kiepski wynik. Gościu który regulował gaz było widać że sie starał więc stąd moje podejrzenie że to coś z autem :(
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Golfik1986 » 4 gru 2011, o 10:24

a moze sproboj tydzien pojezdzic na benie i sprawdzic jakie ci wyjdzie spalanie wtedy bedziesz mial porownanie czy instalka czy gdzie indziej szukac

[ Dodano: 2011-12-04, 09:27 ]
bo liczac przy spalaniu 14l to tyle srednio cie wyjdzie na benie w granicach 4dyszek moze sie poprostu przerzuc na jakis czas
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez papi90 » 4 gru 2011, o 21:16

No dobra mogę sie przeżucić i sprawdzić na Benie no ale z tym gaziorem trzeba cos zrobic a nawet nie wiem co
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Golfik1986 » 4 gru 2011, o 22:00

pojezdzij na benie jak bedziesz mial zabojcze spalanie moze jakas przepustnica nie wiem co tam masz w tym silniku jak bedzie w normie to gazownia wisi z problemem ale wiesz cos wiecej
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez adams » 4 gru 2011, o 22:55

papi90 a sprawdzales przy tej regulacji gazu , filtr powietrza ? u mnie to bylop przyczyna spalania o 1-1,5 litra wiecej kiedys. Jak ci robil regulacje gazu to najlepiej zeby to robil na czystym filtrze. Drugie pytanie : podpinales autko pod kompa ? jesli nei to moze sonda
lambAda :) sie sypnęła i stąd się duże splanie pojawiło. Błąd sondy powinien wykazac Ci komputer. O wymiane filtra gazu sie nawet nie pytam bo mysle ze to norma przy regulacji. zastanawiam sie jeszcze nad czujniekiem temperatury w króćcu moze chodzi cały czas na ssaniu bo "myśli" że silnik jest zimny)? Ale nei wiem czy wtedy by nie bylo problemu z zalewaniem się. Zresztą podpięcie pod komputer pokazać tez powinno uwalony czujnik. Skoro mówisz że gazownik się starał przy ustawianiu to bym raczej poleciał w tym kierunku.
A jeszcze jedno, nie rozszcelniła Ci sie instalacja ? np przy zaworze wlewu gazu, albo gdzies podrodze z butli. Może autko Ci pali ok, tylko gaz spierdziela bokiem bo mu się nudzi w butli ? ;-)
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Maciuś » 5 gru 2011, o 00:51

szkura napisał(a):Mam ten sam silnik i mi pali 10l max10,5


Jak masz AAM i Ci tyle pali to chyba w dobrych snach.


Powiem tak, przy tych temperaturach, przy silniku AAM takie spalanie może dojść.
Owe silniki z tego słyną. Bardzo niska awaryjność, stworzony pod LPG lecz jest cholernie paliwożerny.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Maciuś
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:07
Lokalizacja: ldz

Postprzez papi90 » 5 gru 2011, o 19:32

adams, Cały czas coś robię w tym kierunku wczoraj na zlocie okazało się że nie wyłącza się ssanie :-o do wymiany czujnik temperatury do tego kable od świec twarde do wymiany, świece tez przy okazji bym wymienił kopułkę i palec na weekend będzie to zrobione jeśli to nie pomorze demontuje gaz
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez drlubicz » 5 gru 2011, o 21:50

papi90 napisał(a):adams, Cały czas coś robię w tym kierunku wczoraj na zlocie okazało się że nie wyłącza się ssanie :-o do wymiany czujnik temperatury do tego kable od świec twarde do wymiany, świece tez przy okazji bym wymienił kopułkę i palec na weekend będzie to zrobione jeśli to nie pomorze demontuje gaz


zacznij od czujnika , ja dziś wymieniłem i całkiem inne auto , nie wierzył bym gdybym nie doświadczył ze ten czujnik ma tak duże znaczeni dla pracy silnika , tam jeden styk odpowiada chyba u ciebie za ssanie
Avatar użytkownika
drlubicz
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez papi90 » 6 gru 2011, o 08:09

W aam to chyba czujnik jest na 4 piny ?
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez drlubicz » 6 gru 2011, o 08:47

u mnie był na 4 piny , z tym że przygotuj się ze taki za 25 złotych będzie pokazywał 10-20 stopni więcej ale zmierzyłem chyba z 10 czujników i tylko jeden dobrze pokazywał ale to można olać bo wentylator i tak się załącza z innego
Obrazek

i jako że ja się nie znałem na tym i wszystko musiałem sam zakumac to jak masz czarna wtyczkę to nie ma znaczenia czy kupisz czujnik żółty czy niebieski czy jaki tam będzie kolor bo na forum czytałem ze kupuje się te same kolory ale przy pomiarach wyszło mi że to nie ma to żadnego znaczenia i że to jakaś legenda


a o co chodzi z tymi aam i abs , który jest który jak to poznać ?
Avatar użytkownika
drlubicz
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości