14l na 100 km

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 8 gru 2011, o 23:56

Na pierwszy rzut oka trudno poznać, z zewnątrz inny jest kolektor wydechowy, inny jest numer sterownika silnika na podszybiu. Powinna być naklejka w bagażniku z typem silnika, no i moc inna. Reszta różnic jest w bebechach głowicy i w tłokach
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez drlubicz » 9 gru 2011, o 22:36

dziś zrobiłem równo 100 km i nabiłem 8,5 litra gazu wiec to nie był błąd tylko jednak spalanie naprawdę spadło
Avatar użytkownika
drlubicz
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PaZi91 » 9 gru 2011, o 23:34

kolego miałem identyczny problem silnik 18 benzyna+ gaz 90kucy kupiłem i gosc oczywiscie mówił ze pali od8 do 10 gazu a jak zatankowałem to wyszło 14,5l gazu i długo sie meczyłem ale pojechałem do gazownika coś popatrzył pokrecił i dupa dalej 14 palił pojechałem do innego sonda w dupe i ustawił jak trzeba . I co mi zrobił i kazał jeszcze zrobic palec i kopułka sprawdz czy cos w niej nie stuka nie puka możesz zobaczyc czy palec nie jest przepalony umnie była masakra wymieniłem niewielki koszt. jeśli masz gaz odkrecony na max to sie niedziw że tyle pali bo po tyle sobie biorą te silniki powinien by na gazie troszke słabszy niż na benzynie jeżeli idzie jak głupi na gazie to tyle bedzie palił . Dużo też wpływa styl jazdy nie żyłowac jezdzi tak do 3tyś obrotów i spalanie musi spasc ja z 14,5l zeszłem do 9,5 l no wiadomo jak ostrzej jeżdżę to do 12 nawet łyknie :) coś za cos;p

[ Dodano: 2011-12-09, 22:46 ]
jak mają byc obroty na ssaniu a jakie jak sie wyłacza ssanie ?? bo umnie jest cały czas 1000 tak ma by?
Avatar użytkownika
PaZi91
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 15:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Pawełgolfgreen » 12 gru 2011, o 10:45

A ja mam głupie pytanie w którym miejscu znajduje się czujnik temperatury?? tam gdzie czujniki podciśnieniowe??
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez strzeliniasty » 12 gru 2011, o 11:12

pytanie jeszcze jedno

jaka masz instalacje lpg?? do silnikow z monowtryskiem powinno stosowac sie od II gen w zwyz

zatankuj autko na innej stacji - jakosc gazu tez jest wazna
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez papi90 » 14 gru 2011, o 20:36

Instalacja II gen auto tankowane na oko już na 10 różnych stacjach tak jak pisałem wyżej problem z ssaniem wymienione juz kable świece kopułka filtery palec czujnik temp obecnie trwa testowanie zobaczymy jaki wyjdzie wynik
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez strzeliniasty » 15 gru 2011, o 12:29

ja mam IIgen i za 50zl robie 210km :D
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez tuchel » 15 gru 2011, o 20:33

a mój golfik 1.8 90KM palił 14l. Dwa tygodnie temu wymieniłem reduktor na Lovato i pali teraz ok 11 - 12l. Moim zdaniem to jeszcze za dużo. Istnieje może jakiś sposób by zejść do 10l ? :) Bo swoją drogą to słabo mi się będzie opłacał ten gazik przy takim spalaniu :P
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez PaZi91 » 16 gru 2011, o 01:08

jest zdjąć nogę z pedała gazu;p i zejdziesz poniżej 10l ;-)
Avatar użytkownika
PaZi91
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 15:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez tuchel » 16 gru 2011, o 15:23

hah tylko żebym jeszcze trzymał tą nogę na tym gazie :P
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez papi90 » 16 gru 2011, o 15:31

strzeliniasty napisał(a):ja mam IIgen i za 50zl robie 210km :D

No i się nie dziwie z tego co widzę masz też więcej kucyków pod machą a to też ważne masa do siły
Jeśli chodzi o mnie to jeśli osiągne zimą wynik 11 na 100 będzie okej wtedy latem 10 na 100 i gitara ale zobaczymy na dzień dzisiejszy mam 180 km i auto dalej jedzie to już coś zawsze kończył sie gaz na 170 max 175 km. No i dalej zle 185km i koniec spalanie 13.5 i najgorsze to to ze juz nie wiem co robic? Teraz chcem sprawdzic termostat cos slabo nabiera temp. I musze podjechac do innego mechanika na sprawdzenie jeszcze raz sondy. Do tego jutro bedzie nastepna regulacja chyba juz z 10 jak nie wiecej. Jak macie jakies pomysly to z gory dzieki
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Pawełgolfgreen » 28 sty 2012, o 20:15

Mój 1.8 90 kucy. Nadal pali 14 litrów. Parownik kupie jutro. Co proponujecie co jeszcze wymienić? Chcę powiedzieć że auto mam od pół roku i nie wymieniałem świec ani przewodów to też ma wpływ?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości