2.0 8v i LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 11 mar 2013, o 00:01

dero686, można z ta sekewncją próbowac ale wiedz że czasem w silniku 2E nie wychodzi. Z tego powodu że ma wtrysk benzyny niesekwencyjny , czyli wszystkie wtryskiwacze benzyny otwirają się jednocześnie, i tak samo będą się jednocześnie otwierać wtryskiwacze LPG.
Co za tym idzie:
1. sterownik LPG musi obsługiwać full grup - niektóre starsze tego nie umieją
2. mogą się pojawić kłopoty z uzyskaniem równomiernych wolnych obrotów z powodu wzajemnego podkradania sobie mieszanki przez sąsiednie cylindry
ale wiele silników 2E na sekwencji chodzi dobrze, czyli wszystko zależy od talentu gazownika

Ja do blosa nie zachęcam, na drugim forum jest dość tematów o kłopotach z regulacją i nadmiernym spalaniem i to za taką kasę.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez trollu » 11 mar 2013, o 00:16

pablomed napisał(a):2. mogą się pojawić kłopoty z uzyskaniem równomiernych wolnych obrotów z powodu wzajemnego podkradania sobie mieszanki przez sąsiednie cylindry

niby jak skoro skoro wtryski montowane są już w pojedynczych runnerach tuz przed głowicą a nie w plenum nazwijmy to "airboxa"? rozumiem małe spadki ciśnienia ale można to pominąć. gdyby było tak jak piszesz to ten sam problem występował by przy benzynie. to że wtryskiwacz benzyny jest bliżej głowicy można pominąć
tak czy inaczej sekwencja przy 2E ciężki temat.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 11 mar 2013, o 00:28

pablomed, 5 minut poświęcone na regulacje, spalanie w trasie 8,5 litra, mieszane nie przekracza dychy a osiągi takie że AGG na sekwencji nie daje rady (fakt, tu może chodzić o kondycje silnika), a Ty mówisz o problemach z regulacją i spalaniem? No litości
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 11 mar 2013, o 08:36

Opik przestac fantazjowac z blosem, ze na sekwencji nie daje rady to wina silnika zajechanego nie sekwencji. W sekwencji poustawiasz wszystko jak chcesz, mi w pasacie gosc ktory zna sie na rzeczy tak ustawil ze pali litr wiecej niz benzyny ale czuc ze na gazie mocniejszy.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Opik » 11 mar 2013, o 10:10

murgen, w Blosie mozesz sobie podkrecic srubke co zajmuje 30 sekund i zwiekszyc dawke gazu. Ale nie o tym mowa akurat i przestan mi tlumaczyc co daje sekwencja, bo tak sie sklada ze jezdze tez drugim nowoczesniejszym samochodem na sekwencji wlasnie. W 2E Blos spisze sie duzo lepiej niz sekwencja, nie mowiac juz o kosztach zalozenia jednego i drugiego
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 11 mar 2013, o 11:43

Przypominam że to nie temat o BLOSIE tylko o przyczynach wysokiego spalania LPG.
;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez dero686 » 19 mar 2013, o 22:00

ja mam ady albo agg i chcę blosa ale narazie kasy nima na to cudo , teraz na zwykłej instalacji spala mi ok 14l LPG (powiedzmy ze jest w normie ale mogło byc taniej ;-) ) teraz planuje w sobotę skoczyć na zlocik do pruszcza i spróbować z czymś w podobnej mocy na 1/4 , tylko powiedzcie mi czy jest duza strata mocy na benzynie przez ten mikser do gazu który zwęża ten dolot tuż przed kolektorem ? niemam innej rury od 2.0 żeby podmienić na czas 1/4 więc niewiem co zrobić , odłaczyć rurę i lecieć bez dolotu ? czy nie bezie to dobrze działa bo przez przepływkę nie idzie itp. ?
dero686
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 15:48
Lokalizacja: kościerzyna

Postprzez Opik » 20 mar 2013, o 01:46

dero686, jasne że zmniejsza moc taka zwężka

nie wiem jak chcesz lecieć bez dolotu skoro m.in. przepływka odpowiada za to ile paliwa dostanie silnik.. a bez dolotu nie ma przeplywki czyli nie ma powietrza, czyli.... ;) sam sobie możesz odpowiedzieć

do ADY/AGG możesz śmiało sekwencję wkładać też, co prawda koszta wzrosną sporo, no ale..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dero686 » 20 mar 2013, o 19:31

ok to uda mi się na szybko zmienić tylko taką rurę co połączę od kolektora do przepływomierza ale bez odmy , czy mogę pare razy wystartować bez odmy ? chodzi mi tylko na ten zlot żeby pojeździć w wyścigu na dochodzenie i w 1/4mili sprawdzić jaki będzie czas . można bez odmy na chwilę to chyba nie potrzebne moze se podmuuchać na zewnątrza chwilę nie ??
dero686
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 15:48
Lokalizacja: kościerzyna

Postprzez Opik » 20 mar 2013, o 19:46

powiem Ci że masz dziwną politykę... chcesz polatać to doprowadź silnik do ładu, wpakuj porządny gaz i wtedy, a nie taki drut za drutem... Nic się stać nie powinno, możesz na koniec mały filterek dać albo kawałek materiału żeby się syf do środka przez odmę nie dostawał
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dero686 » 21 mar 2013, o 00:01

chcę założyc tego blosa ,ale nie teraz , muszę przeżyc na tej instalacji lpg jakieś 2 miesiące , narazie mam inne wydatki a z tym idzie jeździć , a do soboty nic nie wykombinuję innego żeby polatać na benzynie temu chcę na zlocie na szybko coś wykombinowac (dać kawałek innej rury) i lecieć na benzynie bez zwężki(miksera) na 1/4 i na dochodzenie .
dero686
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 15:48
Lokalizacja: kościerzyna

Postprzez Opik » 21 mar 2013, o 00:18

no to rób jak mówię i powinno dać radę..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości