2.0 AGG spalanie gazu.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 15:25

Po prostu mam kiepską instalację. Pseudo wtryskiwacze Valtek 30 i sterownik niewiadomego pochodzenia jakiś wynalazek V-Tec/Versus.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Gesiu_15 » 26 sty 2014, o 15:30

zob test sondy i jedz na regulację może pomoże ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 15:31

Sonda działa, problem w tym że nikt tego nie chce wyregulować w Łodzi.
Zastanawiam się na zmianą sterownika na STAG i wtryskiwaczy na coś lepszego.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 26 sty 2014, o 15:36

też bym tak zrobił bo masz jakiś szajs, ja na 2E na Blosie mam sporo niższe spalanie :cwaniak:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 26 sty 2014, o 19:58

Gesiu_15 napisał(a):też bym tak zrobił bo masz jakiś szajs, ja na 2E na Blosie mam sporo niższe spalanie :cwaniak:


Co nie zmienia faktu ze masz duzo lzejsze auto, syncro hatback
wazy 1200kg, kombi jeszcze wiecej, doloz naped i 200kg masy dodatkowej i wtedy porownuj ze swoim
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Gesiu_15 » 26 sty 2014, o 20:00

wiadome , ale napewno nie powinno mu palić 17l :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 21:00

Syncro kombi waży waży 1398kg, mój z instalacją i tym co wożę waży 1550.
17l to mi spalił przy katowaniu, dzisiaj wyszło mi w cyklu mieszanym koło 10l przy spokojnej jeździe.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 26 sty 2014, o 21:14

No to spalił normalnie moim zdaniem. Coś może być nie tak z dawkowaniem na wysokich obrotach, stąd przy pałowaniu taki wynik. To jest ciężki samochód z napędem który stawia dużo większy opór więc Gesiu_15 się tak nie jaraj :P

podjedź na regulacje to będzie wszystko jasne, bo takie gdybanie na forum to wiesz ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 21:39

Chyba tak zrobię, dzisiaj sprawdzałem sondę, na VAGu działa ok i na benzynie i na gazie, napięcie się zmienia w zakresie 0.2 do 1.3V, masa adaptacyjna i próbkowanie sondy jest tez jest ok.

Mimo to po dłuższej jeździe zapisuje się błąd 537 w dwóch wersjach 18-00 mieszanka za uboga i 19-00 mieszanka za bogata. Tylko nie mogę wychwycić momentu w jakich warunkach się one zapisują, podczas jazdy z VAGiem jest ok.

Zastanawiam się nad wymianą sondy.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron