2.0 AGG spalanie gazu.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

2.0 AGG spalanie gazu.

Postprzez Reiven » 25 sty 2014, o 23:07

Witam
Mam pytanie, mój nowy nabytek 2.0 AGG syncro kombi z instalacją sekwencyjną (parownik Tomasetto, sterownik mam od nich http://vtec-lpg.pl/, wtryskiwacze jakieś czerwone :) spalił mi w mieście (dynamiczna jazda, butowanie, bączki na lodzie itp.) 17l gazu.
W trasie wychodzi 9-11l Czy to jest normalne czy trzeba by podregulować instalację?

Dodam ze zestopniowanie skrzynie jest raczej średnie, przy 100km/h mam 3tyś obrotów.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

2.0 AGG spalanie gazu.

 

Postprzez Opik » 25 sty 2014, o 23:59

Ja mam starsze 2E na blosie, w trasie bierze 8-8,5, średnio wychodzi mi 9,5 do 11 jak więcej po mieście jeżdżę, jak samo miasto to do 12,5 pił.
Tyle że masz
1) cięższe kombi
2) syncro
3) nie wiadomo w jakim stanie jest silnik

moim zdaniem nie ma tutaj jakieś wielkiej przesady w spalaniu, ale dla świętego spokoju możesz pojechać na regulacje
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 00:06

Silnik jest w dobrym stanie, przebieg 200tyś, jeździ na syntetyku, nie bierze oleju.
Wtryskiwacze sprawdziłem mam Valtek 30.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 26 sty 2014, o 00:07

sprawdź czy sonda jest sprawna :-) jak Opik wyżej napisał , podjedź do gaziarza na regulacje :-) bo spalanie bardzo wysokie powinno palić troszkę mniej :-|
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 00:19

Sonda jest sprawna, co prawda pokazuje się czasami błąd 537 kontrola czujnika tlenu ale na VAGu sonda pracuje w prawidłowym zakresie wartości więc wnioskuje że błąd związany jest z tym że rozpinałem podciśnienia na pracującym silniku i gdzieś łapał lewe powietrze.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 26 sty 2014, o 00:22

właśnie musisz mnieć szczelny dolot , odmę zeby nie łapał lewego powietrza :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 00:31

Zrobię test, odepnę sondę, wtedy podstawia wartość 1,40V czyli mieszankę bogatą i zobaczę ile spali.
W sumie to że sonda pracuje w danym momencie w prawidłowym zakresie nie oznacza że dana wartość jest właściwa dla aktualnego stanu silnika :)

Sprawdzę też skład spalin i będzie jasne.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 26 sty 2014, o 10:00

Duzo za duzo pali, mi 2.0 agg sekwencja tylko nie kombi ale to podejzewaz ze nieduzo ciezszy trasa 8, miasto w lecie na klimie 12, 17 to mam jak go w terenie mecze.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Reiven » 26 sty 2014, o 10:49

murgen napisał(a):Duzo za duzo pali, mi 2.0 agg sekwencja tylko nie kombi ale to podejzewaz ze nieduzo ciezszy trasa 8, miasto w lecie na klimie 12, 17 to mam jak go w terenie mecze.


Jakie masz przełożenia skrzyni? Ile masz obrotów przy 100km/h
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez micho » 26 sty 2014, o 11:09

Mi 13,5 silnik 2E , ale myśle że to zdecydowanie za dużo ,nowa instalacja sekwencja stag4 przy 100 to mam jakieś 3 tys obr
Ostatnio edytowano 26 sty 2014, o 11:11 przez micho, łącznie edytowano 1 raz
micho
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 12:29
Lokalizacja: mazowsze

Postprzez Gesiu_15 » 26 sty 2014, o 11:10

mi w trybie mieszanym 10-12 l :ok:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 26 sty 2014, o 15:00

Reiven napisał(a):
murgen napisał(a):Duzo za duzo pali, mi 2.0 agg sekwencja tylko nie kombi ale to podejzewaz ze nieduzo ciezszy trasa 8, miasto w lecie na klimie 12, 17 to mam jak go w terenie mecze.


Jakie masz przełożenia skrzyni? Ile masz obrotów przy 100km/h


Przy 100km/h 3tys, oryginalne wszystko, silnik jak pisalem agg instalacja agc.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron