A miało być tak pieknie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez krisss.79 » 25 maja 2011, o 10:31

k-m-r1, Zainstalowalem wszystko pokolei ale wyskoczyL przy podpieciu interfejsu taki komunikat brak pliku 'ser2pl.sys' z USB-serial cable diskette

O CO KAMAN???????????

[ Dodano: 2011-05-25, 11:12 ]
Chlopaki juz wszystko ok,metoda prób i błędów wszystko hula :-D
Mam do was jeszcze 2 pytania
-Jak zapisac odczyty
I po odpaleniu auta zauwazylem ze sonda wchodzi od razu na bogata,po kilku minutach dziala juz w calym swoim zakresie czyli od 0,1 do 0,9 V,czy tak powinno byc?,chodzi o to ze po odpaleniu auta zimnego ciezko sie wkreca na obroty,czy to wina lambdy?
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

 

Postprzez strzeliniasty » 25 maja 2011, o 15:40

kedar napisał(a):Autko ma już swoje lata. Poza tym po co zakładać gaz do takiej pojemności. W życiu nie założe gazu nawet jakby miał mi palić 15 litrów wachy. Pozdro ;)
ps. Tankowanie tylko i wyłącznie na ORLEN


jak czytam takich ludzi to ehhh

sam jezdze na gazie i gdyby nie to to by nie oplacalo mi sie wogole pracowac codziennie robie 140km w dwie strony a nie kazdego stac na diesla (koszty remontow w razie awarii)


a i nie kazdemu rodzice daja na paliwo

[ Dodano: 2011-05-25, 15:42 ]
uzbek napisał(a):Nie każdego stać na zalewanie benzyną i nie każdy jeździ dla zabawy ale też do pracy, szkoły, usługowo wić koszty się liczą. A co do kosztów instalacji, jak kupisz auto z już założoną instalacją to gaz oddają za bezcen. Sam u siebie chętne bym założył dla oszczędności ale nie mam na razie kasy.


:zdrowko: dokladnie tydzien jazdy do pracy kosztuje mnie 100zl na gazie i to sie naprawde oplaca jezeli duzo jezdzisz to koszt montazu instalacji szybko sie zwraca (mi sie zwrocil po 5miesiacach)
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez krisss.79 » 30 maja 2011, o 18:53

Tak jak juz wcześniej obiecałem, zrobiłem dzisiaj zrzuty z bingo m.Przypominam ze auto po przełączeniu na gaz gaśnie,nie zależnie czy na dworze jest + 5 czy + 50c, zauważyłem ze po odpaleniu na benzynie obroty ciężko się wkręcają,tak jakby skokami.Do tego dochodza falujace obroty po przelaczeniu z PB na gaz,szczegolnie sie nasilaja gdy auto jest mocno rozgrzane.
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... racja.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/opcjeh.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/69 ... oskop.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... lowym.jpg/
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez k-m-r1 » 30 maja 2011, o 19:15

po pierwsze brak odczytów temperatury po drugie minimalne otwarcie daj na -15 +15 maxymalne -35 +37
kolejna sprawa sprawdz podpięcie tps to jest od przepustnicy jak gazu dodasz to sie wychyla i napięcie zmienia
opis tps
http://www.golf3.pl/topics36/typ-czujni ... t30648.htm

kolejna sprawa zobacz czy sąda jest podpięta bo nie widze by cokolwiek pokazywało
chodzi o sonde która mierzy ilosc tlenu czy co2 w spalinach


masz opcje nakłądania gazu to co masz teraz to jest połowa sekundy daj przynajmniej 2 sekundy
auto musi miec chwile zanim gaz dostanie sie z parownika dprzewodami do mieszalnika
sory za ort ale .. :) chodzi mi o przekazanie informacji ;)

[ Dodano: 2011-05-30, 19:22 ]
hmm
jak chcesz zobaczyc jak na rzywo powinien wyglądac wykres bingo wejdz na youtube tam jest pare filmików jak to wygląda tak obulnie w okienkach
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez krisss.79 » 30 maja 2011, o 19:24

k-m-r1, nie ma czujnika temperatury,przerzucam na gaz przez obroty,sonda dziala na jalowym ale tylko jak dodam gazu,gdy nie dodaje gazu nic nie pokazuje,tps tez chodzi gdy dodam gazu,ten przewod miedziany co idzie od reduktora ma dosc dlugi wiec moze faktycznie potrzeba zmniany nakladania sie paliw.Wydaje mi sie ze auto lapie bledy,czy ustawienie z emulacji przebieg na mase cos zmnieni?
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez k-m-r1 » 30 maja 2011, o 19:34

http://www.imagebam.com/image/99b957124113945
ma byc emulacja masa
typ czujnika u mnie było bosch monot ale lin0-5 też możę byc poprostu u siebie nie widziałem rużnicy

aha
na dole masz cos jak awaryjny rozruch silnika
to jest opcja jak tobie braknie bęzyny na odpalenie
to przytrzymujesz tak długo przycisk G ile ustawisz tam sekund czasem sie przydaje

jesli to ustawisz pokaż zrzuty ekranu bo trzeba będzie ustawic dawke gazu ale najpier jedno
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 30 maja 2011, o 20:55

krisss.79, rozkręć reduktor, skoro przy 104 krokach nadal jest za ubogo, i emulacja na mase jak kolega wyżej pisze, co do czasu nakładania - raczej jest dobry. Przynajmniej u mnie mam na 0.5 sekundy przy opadających jak próbowałem na dłużej to już się przyduszał. Na drugim forum dopisz w temacie typ silnika, tam jest to rygorystycznie przestrzegane.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krisss.79 » 30 maja 2011, o 21:20

pablomed, dzieki za porady :hyhy:
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez malapawel » 31 maja 2011, o 11:04

mam taki sam silnik, u mnie komedia byla tego typu ze dlawil sie po rozgrzaniu (u ciebie problem moze byc ten sam tylko wiekszy) nie wiem czy ktos to pisal wczesniej ale ja u siebie wymienilem palec w aparacie zaplonowym i pomoglo
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 31 maja 2011, o 15:44

malapawel napisał(a):mam taki sam silnik, u mnie komedia byla tego typu ze dlawil sie po rozgrzaniu (u ciebie problem moze byc ten sam tylko wiekszy) nie wiem czy ktos to pisal wczesniej ale ja u siebie wymienilem palec w aparacie zaplonowym i pomoglo


wiadomo kto ma gaz ten musi miec dobre swiece przewody kopulke palec bez tego nie ma co w gaz sie pchac pamiętajmy o filtrach bo to zaraz czuc jak zawalony syfem


skoro tps chodzi i na gazie pyka to poprosimy o ekrany przebiegów
aha
na parowniku masz 2 sruby plastikowa to wolne obroty metalowa to obroty pod obciążeniem czyli około 3 tys

[ Dodano: 2011-05-31, 15:46 ]
pablomed napisał(a):jak próbowałem na dłużej to już się przyduszał


dziwne żeczy piszesz ale to inny silnik
u mnie było 2 sekundy i przy zmianie na plg było znosnie to odwrotnie lpg->pb szarpało
zwiekszyłęm czas i jest gites
dodatkowo polecam kupic przekaznik i zrobic wyłonczaną pompke paliwa jak działa lpg
u mnie to podpięty jest przekaznik pod cewke wielozaworu i jak wlączy lpg to wyłączy pompe paliwa co by niepotrzebnie niechodziła
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez krisss.79 » 1 cze 2011, o 14:47

Siema.
Zrobilem dzisiaj kilka nowych zrzutów,wczoraj dalem sonde na mase i nic sie nie zmnienilo,dalej obroty faluja,a najbardziej gdy auto jest mocno rozgrzane i na postoju przerzucę z gazu na benzyne,wtedy mocno faluje w granicach 750-900,
.W ogóle cos jest popieprzone,raz jest bogata mieszanka ,raz uboga ,raz sonda chodzi innym razem nie .Przed zalozeniem gazu nie mialem zadnych problemow z benzyna i nigdy obroty nie falowaly,spalanie 8,5 litra w miescie,zawsze na pelnym baku robilem 650 km nigdy wiecej ,aa zauwazylem gdy wlacza sie wiatrak obroty mocniej faluja
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... uujgd.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/607/cgcgcgc.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/857/gffk.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/691/hfgfvjv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/851/khghh.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... iewia.jpg/
Wszystkie zrzuty zrobione na rozgrzanym aucie.
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez k-m-r1 » 1 cze 2011, o 16:31

dla mnie to jest skrecona sruba od jałowych obrotów <wolne obroty>
pozatym krokowy za bardzo jest otwarty prawie połowa i jak go przymyka to obroty spadają

podaj jakie masz wartosci w zaawansowanych ustawieniach silnika krokowego
zakładam że jak masz tam wartosci 8- i 8+ to mniejsz je
na jałowych podaj 4 lub 6 a na obciażeniu<czyli obroty przy 3 tys albo zostaw zlbo przestaw oba na 2min max>


ogulna zasada tego układu to jest pobierac dane ze spalin jaka jest spalone paliwo i albo daje go wiecej lub mniej stąd to falowanie silnika krokowego

na pierwszej stroniet am gdzie biega od lewej do prawej taki wskaznik on srednio powinien biegac co1-1,5 sekundy a lewej na prawo i tyle samo czasu tam powinien pozostac
będziesz miał nagrzany silnik to popatrz sobie
a jak nie wiesz to przejrzyj filmiki z youtube
ten wskaznik tak sobie biega i ten silnik krokowy co jest wychylony na 104 kroki przepuszcza gaz raz wiecej to wskaznik po prawej jest zielony potem przymyka wskaznik na lewo biegnie i zułty sie robi i tak cały czas na tym polega praca instalacji 2 generacji teraz jak dodasz gazu to zmienia sie wartosc tps rosnie czyli sterownik wie że potrzeba wiecej gazu i otwiera krokowca auto przyspiesza pamiętamy że cały czas jest pobierana informacja jakie jest spalanie czy wszysko zpalone czy cos zostaje

na pierwszym oknie masz aktuator czyli analogowe wskazanie jak jest wychylony silnik krokowy
niebieski zakres to praca bez obciążenia
niebieski ciemny to praca pod obciązeniem czyli to zakresy pracy silnika krokowego

masz czysty filterek lpg przy parowniku??
lubi sie tam zbierac syf opiłki rdza
ja jakis czas miałem magnes neodymowy to zbierał wiekszosc ale gdzie zgubiłem
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości