witam
gdzie w 1.4 ABD najlepiej wpiąc orzewody wodne od reduktora lpg
w obwód nagrzwnicy czy kolektora ssacego
Moderator: Moderator
K@mil napisał(a):Remekremek napisał(a):witam
gdzie w 1.4 ABD najlepiej wpiąc orzewody wodne od reduktora lpg
w obwód nagrzwnicy czy kolektora ssacego
Najlepiej w obwód nagrzewnicy...
Kup sobie trójniki i zamontuj w tym miejscu co zaznaczylem na foto na żółto i czerwono
[url=http://images45.fotosik.pl/1414/1be44d45b5f0cdecmed.jpg]Obrazek[/URL]
Remekremek napisał(a):K@mil napisał(a):Remekremek napisał(a):witam
gdzie w 1.4 ABD najlepiej wpiąc orzewody wodne od reduktora lpg
w obwód nagrzwnicy czy kolektora ssacego
Najlepiej w obwód nagrzewnicy...
Kup sobie trójniki i zamontuj w tym miejscu co zaznaczylem na foto na żółto i czerwono
[url=http://images45.fotosik.pl/1414/1be44d45b5f0cdecmed.jpg]Obrazek[/URL]
tez tak myslałem pytam bo widziałem obydwie wersje a koncze swapa w polówce
k-m-r1 napisał(a):a nie lepiej wpiąc w obwód?
jedno za drugim? szybciej grzeje sie parownik bo całą woda z silnika płynie przez niego i dalej do nagrzewnicy
choc jak zimą masz -26 to w aucie troche dłużej bedziesz czekał ale to jest nizauważalne dla \Ciebie dla parownika jest rużnica jak podepniesz
oba podłączenia są prawidłowe równolegle i szeregowo
Remekremek napisał(a):a czy czasem przy szeregowym połaczeniu jak zamkne ogrzewanie to nie zamyka sie obwód przepływu
K@mil napisał(a):Mozna ale to tez zalezy jak jest sterowane ogrzewanie w golfie są klapki wiec lepiej bedzie równolegle
Jesli chcesz podlaczyc szeregowo to tylko w wąż powrotu z nagrzewnicy i takie podlaczenie nie nadaje sie do sekwencji
k-m-r1 napisał(a):K@mil napisał(a):Mozna ale to tez zalezy jak jest sterowane ogrzewanie w golfie są klapki wiec lepiej bedzie równolegle
Jesli chcesz podlaczyc szeregowo to tylko w wąż powrotu z nagrzewnicy i takie podlaczenie nie nadaje sie do sekwencji
a możesz uzasadnic swoją wypowiedz?
do da że wepne sie na powrocie a co na wlocie?
jakie konsekwencje ma to są klapki? jak to wpływa na obwód ogrzewania?
wg mnie nijak sie to ma
w okładzie jest tłoczona woda płyn odpowietrza sie sam choc by nie wiem co
nijak sie ma wpiecie w układ parownika choc dla wielu łątwiej roziąc wąż wsadzis trujnik i koniec niż wymieniac wąż oszczedność niewielka
Kamil nie pisał że tak jest konkretnie w golfie tylko że takie rozwiązania występują w innych samochodach, trochę czytania ze zrozumieniemk-m-r1 napisał(a):pierwsze słysze że w obiegu małym jest zawór
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości