Abd przewody wodne

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Abd przewody wodne

Postprzez Remekremek » 6 mar 2012, o 19:07

witam
gdzie w 1.4 ABD najlepiej wpiąc orzewody wodne od reduktora lpg
w obwód nagrzwnicy czy kolektora ssacego
Remekremek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 05:57
Lokalizacja: 100 lica okolica

Abd przewody wodne

 

Re: Abd przewody wodne

Postprzez K@mil » 6 mar 2012, o 19:15

Remekremek napisał(a):witam
gdzie w 1.4 ABD najlepiej wpiąc orzewody wodne od reduktora lpg
w obwód nagrzwnicy czy kolektora ssacego


Najlepiej w obwód nagrzewnicy...

Kup sobie trójniki i zamontuj w tym miejscu co zaznaczylem na foto na żółto i czerwono

Obrazek
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Re: Abd przewody wodne

Postprzez Remekremek » 6 mar 2012, o 19:20

K@mil napisał(a):
Remekremek napisał(a):witam
gdzie w 1.4 ABD najlepiej wpiąc orzewody wodne od reduktora lpg
w obwód nagrzwnicy czy kolektora ssacego


Najlepiej w obwód nagrzewnicy...

Kup sobie trójniki i zamontuj w tym miejscu co zaznaczylem na foto na żółto i czerwono

[url=http://images45.fotosik.pl/1414/1be44d45b5f0cdecmed.jpg]Obrazek[/URL]


tez tak myslałem pytam bo widziałem obydwie wersje a koncze swapa w polówce
Remekremek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 05:57
Lokalizacja: 100 lica okolica

Re: Abd przewody wodne

Postprzez K@mil » 6 mar 2012, o 19:26

Remekremek napisał(a):
K@mil napisał(a):
Remekremek napisał(a):witam
gdzie w 1.4 ABD najlepiej wpiąc orzewody wodne od reduktora lpg
w obwód nagrzwnicy czy kolektora ssacego


Najlepiej w obwód nagrzewnicy...

Kup sobie trójniki i zamontuj w tym miejscu co zaznaczylem na foto na żółto i czerwono

[url=http://images45.fotosik.pl/1414/1be44d45b5f0cdecmed.jpg]Obrazek[/URL]


tez tak myslałem pytam bo widziałem obydwie wersje a koncze swapa w polówce


Tam bedzie najlepiej :) bo wtedy podlaczasz sie do małego obiedu i parownik szybciej złapie temp :)
Podlaczenie tak jak zaznczylem równoległe
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez k-m-r1 » 6 mar 2012, o 19:33

a nie lepiej wpiąc w obwód?
jedno za drugim? szybciej grzeje sie parownik bo całą woda z silnika płynie przez niego i dalej do nagrzewnicy

choc jak zimą masz -26 to w aucie troche dłużej bedziesz czekał ale to jest nizauważalne dla \Ciebie dla parownika jest rużnica jak podepniesz

oba podłączenia są prawidłowe równolegle i szeregowo
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez K@mil » 6 mar 2012, o 19:39

k-m-r1 napisał(a):a nie lepiej wpiąc w obwód?
jedno za drugim? szybciej grzeje sie parownik bo całą woda z silnika płynie przez niego i dalej do nagrzewnicy

choc jak zimą masz -26 to w aucie troche dłużej bedziesz czekał ale to jest nizauważalne dla \Ciebie dla parownika jest rużnica jak podepniesz

oba podłączenia są prawidłowe równolegle i szeregowo


Mozna ale to tez zalezy jak jest sterowane ogrzewanie :) w golfie są klapki wiec lepiej bedzie równolegle

Jesli chcesz podlaczyc szeregowo to tylko w wąż powrotu z nagrzewnicy i takie podlaczenie nie nadaje sie do sekwencji :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Remekremek » 6 mar 2012, o 20:28

a czy czasem przy szeregowym połaczeniu jak zamkne ogrzewanie to nie zamyka sie obwód przepływu
Remekremek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 05:57
Lokalizacja: 100 lica okolica

Postprzez pawelek03576 » 6 mar 2012, o 20:49

Remekremek napisał(a):a czy czasem przy szeregowym połaczeniu jak zamkne ogrzewanie to nie zamyka sie obwód przepływu

nigdzie nie ma żadnego zaworu więc niczego nie zamkniesz, jak wyłączasz ogrzewanie to zamykasz tylko klapkę która doprowadza powietrze do nagrzewnicy
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez k-m-r1 » 7 mar 2012, o 16:34

K@mil napisał(a):Mozna ale to tez zalezy jak jest sterowane ogrzewanie w golfie są klapki wiec lepiej bedzie równolegle

Jesli chcesz podlaczyc szeregowo to tylko w wąż powrotu z nagrzewnicy i takie podlaczenie nie nadaje sie do sekwencji

a możesz uzasadnic swoją wypowiedz?
do da że wepne sie na powrocie a co na wlocie?
jakie konsekwencje ma to są klapki? jak to wpływa na obwód ogrzewania?
wg mnie nijak sie to ma
w okładzie jest tłoczona woda płyn odpowietrza sie sam choc by nie wiem co
nijak sie ma wpiecie w układ parownika choc dla wielu łątwiej roziąc wąż wsadzis trujnik i koniec niż wymieniac wąż oszczedność niewielka
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez K@mil » 7 mar 2012, o 16:58

k-m-r1 napisał(a):
K@mil napisał(a):Mozna ale to tez zalezy jak jest sterowane ogrzewanie w golfie są klapki wiec lepiej bedzie równolegle

Jesli chcesz podlaczyc szeregowo to tylko w wąż powrotu z nagrzewnicy i takie podlaczenie nie nadaje sie do sekwencji

a możesz uzasadnic swoją wypowiedz?
do da że wepne sie na powrocie a co na wlocie?
jakie konsekwencje ma to są klapki? jak to wpływa na obwód ogrzewania?
wg mnie nijak sie to ma
w okładzie jest tłoczona woda płyn odpowietrza sie sam choc by nie wiem co
nijak sie ma wpiecie w układ parownika choc dla wielu łątwiej roziąc wąż wsadzis trujnik i koniec niż wymieniac wąż oszczedność niewielka


Jak masz sterownia elektroniczne to masz zawór i jak zamkniesz obieg wtedy zamyka sie krazenie wody ... napisalem o tym na przyszłość bo nie kazde auto ma ogrzewanie tak jak golf3. Pisał o tym wyzej, rownież kolega paweł
Jak sa klapki to mozna montowac, przeciez napisalem !!
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez k-m-r1 » 7 mar 2012, o 23:04

K@mil, może i pisałeś nie dość jasno
pierwsze słysze że w obiegu małym jest zawór ale spoko nie jestem mechanikiem lecz mechatronikiem

Ja u siebie zeszłej zimy miałem szeregowo wpięte i zero problemów
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pawelek03576 » 7 mar 2012, o 23:57

k-m-r1 napisał(a):pierwsze słysze że w obiegu małym jest zawór
Kamil nie pisał że tak jest konkretnie w golfie tylko że takie rozwiązania występują w innych samochodach, trochę czytania ze zrozumieniem :-P
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości