Uploaded with
ImageShack.us
Witam
Na fotce zaznaczylem zawor z nr 1 ,wezyk z nr 2 i zawor na korektorze nr 3. Problem polega na tym ze przez zawor nr 1 caly czas Mi leci paliwo na korektor.Zauwazylem ze zalewa Mi silnik i ciezko pali na cieplym oraz pomimo lpg bierze duzo PB.
Moje pyatnia sa:
1) co to za zawor (nr1) do czego sluzy i jakie sa objawy jego nieprawidlowego funkcjonowania
2) co odpowiada za sterowania ten zaworem skoro caly czas daje wzbogacona mieszanke
Moim zdaniem ten zawor powinie podawac paliwo ale na zimnym silniku tzw. ssanie, problem wtym ze on Mi caly czas daje paliwo na korektor. Wymienilem czujnik temp, kopulke .
Po wyjeciu wezyka nr 2 problem znika z odpalaniem po 30 s. no ale Pb dalej leci na korektor wiec odpada jazda z PB na glowicy.
bardzo prosze o pomoc czy wymieniac ten zawor czy problem jest gdzie indziej