Auto gaśnie na ciepłym silniku

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Auto gaśnie na ciepłym silniku

Postprzez tdu1705 » 30 kwi 2014, o 12:56

Witam,

od dłuższego czasu mój golf 1.6 AEE + LPG gaśnie na wolnych obrotach po przekręceniu lekko kierownicą lub po załączeniu nawiewu na 4, ale to się dzieje tylko jak auto zagrzeje się do 90stopni. Dzieje się tak samo na benzynie i na gazie.

Na odłączonej sondzie lambdzie dzieje się to samo (ponieważ wywala mi na niej błąd to tak sprawdziłem).

Mechanik mówił też że w przepustnicy było dużo oleju. Akumulator dobry, auto było sprawdzane też na innym aku.

Co może być tego przyczyną?

Z góry dzięki za odpowiedzi
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Auto gaśnie na ciepłym silniku

 

Postprzez pablomed » 30 kwi 2014, o 14:07

Być może uboga mieszanka na gorącym silniku, i silnik nie pokona oporów pompy wspomy i altka przez to, warto tez sprawdzić ładowanie alternatora czy nie za niskie, podpiąc auto pod komp. Dużo przyczyn może być, ale w tym silniku mocno podejrzany jest zespół przepustnica/TPS, powinno coś na komputerze wyjść.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez tdu1705 » 30 kwi 2014, o 17:01

hmm fakt może podciągne mu mieszanke na gazie na wolnych obrotach, a co do kompa to po podpięciu i zaadoptowaniu przepustnicy to żadne błędy nie wyskakują. Tylko w tym problem że w przepustnicy był olej, z tego co mi wiadomo to nie powinno go być tam.

[ Dodano: 2014-05-01, 14:41 ]
Dzisiaj zrobiłem adaptacje przepustnicy ale ciągle ma nie równe obroty w szczególności jak osiągnie temperature 80 stopni C i wyżej to obroty wahają się pomiędzy 400 a 800 a przed 80 stopniami to trzyma równe 640 według VCDS po odpięciu czujnika temperatury nic się nie zmienia.

Vcds pokazuje mi błędy
525 Sond lambda ale była testowana i to nie ona jest winna
522 Czujnik temp. płynu chłodzącego G62 (ale raz się to pokazało i już więcej nie)
609 Stopień kińcowy zapłonu 1, Wyjście zapłonu 1
282 Nastawnik przepustnicy V60, Serwomotor pozycji przepustnicy V60

W niedziele albo dopiero w poniedziałek będę mieć wymienioną na inna przepustnice która okazało się że leży w garażu znajomego i zaadoptuje się ją i może się rozwiąże problem.

I po odłączeniu przewodu z węgla aktywnego silnik lepiej działa.
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - - Oświetlenie maszynowe LED



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 29 gości