Auto odpala na benzynie, gdy przełanczam na gaz gaśnie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Auto odpala na benzynie, gdy przełanczam na gaz gaśnie

Postprzez kulik » 18 wrz 2009, o 16:08

Pytanie mam zwiazane z tematem a konkretniej jaki może być tego powód?
Dla jasności na benzynie jeździ w porzadku, na gazie nie ma mowy gdyż od razu gaśnie.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Auto odpala na benzynie, gdy przełanczam na gaz gaśnie

 

Postprzez K@mil » 18 wrz 2009, o 17:10

1)..zmień najpierw filterek gazu... + regulacja odrazu. Sprawdz tez bezpiecznik od instalacji
http://www.golf3.pl/topics36/bardzo-uby ... t20995.htm
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Ciosiu » 18 lis 2009, o 23:42

Witam Sprawdz Czy On Napewno Sie Na ten Gaz Przelancza Bo Ja Mialem TO Samo Poszedlem Do Magika Od Gazu Wymienil Mi Cala Instalacje Elektryczna Komputer Sterujący itp. na Zwykla Centralke I Od tamtej Pory Smiga jak Trzeba :))
Ciosiu
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 21:09
Lokalizacja: Nowa Dęba

Postprzez kruchy_ » 19 lis 2009, o 01:08

sprawdz kable przy zaworach... jeden przy butli, drugi pod maska, jesli nie odlaczyl sie ktorys, to szlamem mogl sie zakleic... rozebrac i wyczyscic
Avatar użytkownika
kruchy_
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 23:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez darkmen21 » 19 lis 2009, o 10:07

JA również stawiam na regulację i wymianę filtra, miałem to samo i po regulacji było ciacia 8-) , ewentualnie jak to nic nie dam to kable i swiece
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez BORYSKA » 19 lis 2009, o 16:50

U mnie blokował się elektrozawór przy reduktorze. W jego wnętrzu uzbierał się jakiś czarny szlam który skutecznie go blokował. Słychać było jak odbijał elektrozawór przy butli i przy filtrze, natomiast ten przy reduktorze skutecznie blokował dopływ gazu. Pomogło czyszczonko. A już chciałem centralkę wymieniać... :wsciekly:
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez kruchy_ » 19 lis 2009, o 17:42

wydaje mi sie ze niemozliwe jest zapchanie filtra tak z dnia na dzien... na prawde cienkiego gazu musialbys zalac...

swiece i kable odpadaja bo na benzynie chodzi... a z doswiadczenia wiem ze gaz jest mniej wymagajacy
Avatar użytkownika
kruchy_
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 23:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Skubi » 19 lis 2009, o 18:15

Na gazie świece i kable muszą być w lepszym stanie niż na benzynie.

Podjedz pod kompa i sprawdź czy działa ci krokowiec przy gazie ( nie wiem jaką masz instalacje). Może zalewa ci silnik gazem. Sprawdź tez sondę lambda.
Skubi
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 19:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez BORYSKA » 20 lis 2009, o 08:25

Po pierwsze sprawdź czy elektrozawory dostają sygnał z centralki po przełączeniu na LPG. Jeżeli się nie otwierają to niemożliwa jest jazda na gazie i po przełączeniu z PB na LPG samochód Ci gaśnie
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Legionista » 20 lis 2009, o 21:22

ja stawiam na elektrozawór - mialem to samo - a okazal osei ze drucik od elektorzaworu spadl i dłupia przyczyna ... Co do filterka gazu to nie ma szans ze nagle sie zapchal syfem ...
Chyba ze zatankowałeś gaz u prywatnego kolesia co ma uj wie skad to mógl sie przestawic...
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez mihał » 21 lis 2009, o 20:07

Ja jestem za przeczyszczeniem instalacji. Dokładniej parownika. Tam na dole jest taki zaworek (przynajmniej u mnie) trzeba go odkręcić i przekręcić rozrusznikiem (na gazie musi być) U mnie były tez takie objawy, instalacja zasyfiona. Jakość paliw w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia niestety
Avatar użytkownika
mihał
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 15:14
Lokalizacja: Wieruszów

Postprzez Champion's » 21 lis 2009, o 21:03

a przy jakiej temp. przelanczasz na ten gaz ?? sprawdz czy jak silnik jest rozgrzany np 90 stopni i wtedy przelacz jak zalapie na gazie znaczy ze membrana jest juz do wymiany ale jest tez inny sposob na to tylko dlugo musial bym tlumaczyc wiec najpierw sprawdz to i daj znac mialem ten sam problem i obeszlo sie bez kosztow teraz noralnie mi sie przelancza bez problemow
Avatar użytkownika
Champion's
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 18:06
Lokalizacja: Leżajsk - Rzeszów


- - - https://constans.de/



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron