Awaria - odpalił, zgasł i już nie odpala BŁAGAM POMOCY

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Bozio » 10 lis 2011, o 15:33

A słychać wogóle pompkę po przekręceniu zapłonu? Bo może być usyfiona i paliwa nie zasysa, niekoniecznie od razu się spaliła.
Avatar użytkownika
Bozio
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 gru 2009, o 20:32
Lokalizacja: Bełchatów

 

Postprzez AdamPLSieradz » 10 lis 2011, o 15:35

A jeżeli byłaby usyfiona to można ją wyczyścic?
I w jaki sposób się do niej dostac?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez pawel1990 » 10 lis 2011, o 15:36

spróbuj odpalić z gazu. jak masz drugą generacje to da się trzymajać przełącznik od gażu dość długo. bedziesz słyszał bo cyknie zawór w butli
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez Emiczka » 10 lis 2011, o 15:38

Apropo tej temperatury nie wycieka ci płyn chłodniczy?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez AdamPLSieradz » 10 lis 2011, o 15:43

Płyn jest na maksymalnym poziomie, nie zauważyłem ubytków

A wracając do odpalania na gazie:
u mnie jest tak że jak długo potrzymam ten przycisk to zaczyna mrugac lapmka na czerwono, ale nie slychac charakterystycznego dzwieku w butli wiec nie wiem czy to wogole dziala. Probowałem kiedys i odpalił na benzynie chyba

[ Dodano: 2011-11-10, 15:16 ]
Właśnie spróbowałem odpalic z gazu. Zaczęła mrugac kontrolka od gazu ale nie było slychac "pstryk" z butli. Nie chciał odpalic. Załamka

[ Dodano: 2011-11-10, 15:53 ]
NA JEDNYM Z FORUM WYCZYTAŁEM ŻE MOGŁA DOSTAC SIĘ WILGOC POD KOPUŁKĘ OD KABLI DO ŚWIEC. MOŻE TO?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez Artur G » 11 lis 2011, o 18:58

AdamPLSieradz napisał(a):NA JEDNYM Z FORUM WYCZYTAŁEM ŻE MOGŁA DOSTAC SIĘ WILGOC POD KOPUŁKĘ OD KABLI DO ŚWIEC. MOŻE TO?


Możliwa taka opcja. Zdejm kopułke i zobacz jak wyglądają styki. Możesz je delikatnie przeczyścić. I sprawdź cewke. Pomimo że nowa.

Dobrze by było wyciągnąć kable WN i wysuszyć w domu.

I jeszcze jedno. Na butli jest zawór. Może to dziwnie zabrzmi ale on sie czasem pod wpływem wstrząsów potrafi sie zakręcić. Ja tak miałem raz. Sprawdź go. Filterek od gazu dawno był wymieniany?
Artur
Artur G
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 cze 2011, o 21:00
Lokalizacja: małopolska

Postprzez AdamPLSieradz » 13 lis 2011, o 11:49

Najświeższa wiadomość.
Otóż : mechanik odpowietrzył mi układ paliwowy i ...... GOLF CHODZIŁ. Właśnie CHODZIŁ. Zadzwonił do mnie że wszystko jest już ok. Poszedłem do auta i odpalam. Działa. 10-15 sek. działał, załączyłem wsteczny, chcę ruszać i zgasło (nie puściłem nawet sprzęgła, stało się to zaraz po wrzuceniu biegu) . No to ja jeszcze raz kręce i znowu zapalił ale ciężko i zgasł. Potem więcej już nie zapalił. Kręci i nie pali. Wiem że pompka jest dobra i cała elektryka też, wina zapowietrzenia układu. Tylko czemu po odpowietrzeniu znowu się zapchał? Ciągnie gdzieś lewe powietrze. Dodam że nie dawno wymienialiśmy filtr paliwa. Może coś tam się popsuło.

[ Dodano: 2011-11-14, 22:26 ]
Okazało się że miałem zapchany wtrysk. Wlałem taki specyfik do czyszczenia razem z benzyną i jeżdzę powoli i przepalam. Jest coraz lepiej , coraz rzadziej gaśnie , ( na gazie wszystko jest i było ok, znalazłem tryb awaryjny i dawało radę ) Jestem w miarę zadowolony
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez bienioeg10 » 22 lis 2011, o 12:09

Słuchaj jezeli masz obrotomierz to odpal auto jak sie da i zobacz czy jak zaczyn gasnac czy wskazowka wolno czy szybko spada bo jezeli wolno moze to byc czujnik halla jezeli szybko problem moze byc w pompie paliwa.W moim przypadku było ak ze silnik pompy pracowal a nie miala mocy doprowadzic paliwa przewodami. Mechanik powiedzial ze cos jak by sie w nij ukruszylo. Wymienialem kable swiece i nic nie dalo to pompa prawdopodobnie. :szok:
bienioeg10
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 00:05
Lokalizacja: Elbląg

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości