Awarie co 2 dni

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Awarie co 2 dni

Postprzez neforius » 20 sty 2013, o 03:02

Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić, byłem zbyt leniwy żeby się wcześniej rejestrować na forum . Jak to mówią jak trwoga to do Boga więc oto piszę. Aktualnie silnik nie odpala, ani na gazie ani na benzynie, ta awaria jest trzecią z rzędu. Teraz postaram się opisać wszystkie po kolei, bo chyba jest miedzy nimi związek. Zaczęło się od tego, że silnik w czasie jazdy porostu zgasł. Zero skoków po prostu odcięcie i nie chodzi. Wyszło, że to aparat zapłonowy.Po wymianie chodził 1 dzień. I znów odcięcie, samochód z 3tys obrotów stanął. Znajomy nie mógł wyczaić czemu na gazie nie pali, ale benzynę naprawiliśmy wymieniając mono wtrysk. Tym razem była to trwała naprawa ;-) chodził aż 2 dni.Aktualnie po prostu byłem na zakupach i nie odpalił. Stoi ładnych parę kilometrów od domu, ja dopiero wróciłem więc na razie brak mi informacji czy ma iskrę i czy wtrysk się otwiera. Pytam raczej czy ktoś ma pomysł dlaczego mój bezawaryjny samochód, będący przez 5 lat wzorem czołgu, nagle tak niedomaga. Bym zapomniał, między awariami samochód odpalał na dotyk i nie mulił.
neforius
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 sty 2013, o 02:22
Lokalizacja: Wrocław

Awarie co 2 dni

 

Postprzez pietrasiak2 » 20 sty 2013, o 05:37

Hall w aparacie , kub kostka stacyjki, ale szybciej kostka :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez k-m-r1 » 20 sty 2013, o 14:07

jak nie ma nawiewu i swiateł to kostka

jak nie zapalisz na linke to kostka


a nie wiem czy nie kreci czy nie odpala ale kreci...
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez K@mil » 20 sty 2013, o 14:57

Pierwszy do sprawdzenia czujnik Halla...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez neforius » 20 sty 2013, o 16:30

A więc tak. Silnik ładnie kręci. Światła są, nie wiem jak nawiew. Jak jechałem na holu odpalił, ale pochodził słownie 2 minuty. Teraz zero reakcji, na holu również.
neforius
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 sty 2013, o 02:22
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomed » 20 sty 2013, o 20:07

Musisz wiedzieć czy jest iskra, teraz już to łatywo naprawisz bo się całkiem zepsuło i będzie łatwo dojść. Cewka, czujnik halla prawdopodbnie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez murgen » 20 sty 2013, o 20:44

Jakby byla duza wilgotnosc gdy padlo to cewke bym obstawial, pomysl nie padalo, nie sypal mocno snieg i temp kolo 0 ???
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez neforius » 20 sty 2013, o 23:16

Jeśli idzie o iskrę to będę wiedział niestety jutro.

Kod: Zaznacz cały
Jakby byla duza wilgotnosc gdy padlo to cewke bym obstawial, pomysl nie padalo, nie sypal mocno snieg i temp kolo 0 ?? ?


Warunki -7 stopni i nie padało.


Hall niby pasuje, ale przecież tydzień temu wymieniałem aparat zapłonowy, więc musiał by drugi czujnik pójść. Zastanawia mnie też, co się takiego stało, że na holu na chwile odpalił. Podejrzanie zachowuje się kontrolka oleju. Nie jestem pewny, ale na zapłonie chyba powinna świecić stałym światłem, a nie migać? (mam trochę mało oleju )

Tak poza tematem, pragnę podziękować za bezinteresowną pomoc. Że pomagacie zaznaczę już po skończeniu sprawy :)
neforius
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 sty 2013, o 02:22
Lokalizacja: Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości