Badanie techniczne

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Badanie techniczne

Postprzez Spoksik » 11 paź 2013, o 16:43

Witam. Dzisiaj byłem na badaniu technicznym. Wszystko ok oprócz amrtyzatora tył iiii.... emisji spalin. Na gazie wyszlo 2.2(norma to do 0.5) a na benzynie 0.4. Powiedzcie czego to moze być wina???


I jeszcze jedno: Dzisiaj chcialem kupić świece zaplonowe. Odradzono mi NGK do mojego golfiara. Zamiast nich czeskiej firmy i tu jest problem. Nazwa brzmiala jakos bright. Kojarzycie może???
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Badanie techniczne

 

Postprzez Opik » 11 paź 2013, o 16:46

źle ustawiona dawka gazu, silnik zużywający olej, brak katalizatora (no nie bardzo, u mnie nie ma a wszystko w normie jest) itp sytuacje

jeździ normalnie ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 11 paź 2013, o 17:03

Jeździ normalnie ale na gazie lekki mułek jest
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez k-m-r1 » 11 paź 2013, o 17:25

najprosciej zmienic stacje
u mnie nikt nie robi badania spalin
czasem nawet nie trzeba wjeżdzac na kontrole
czesto zimą lub po deszczu co by nie zachlapac pomieszczenia


emisja spali zacznij od sprawdzenia dawki paliwa

swiece NGK polecam wytrzymują długo i smigam
nawet wypalone są żwawe

3 elektrodowe NGK
ktoś wciska inne co by wiecej zarobic
kupisz no nejm i kto wie co bedzie
ngk mam chyba 3-4 komplet wymiana jak mi sie przypomni :D razem z przewodami
na alegfgro zapłąciłem 50 zł plus wysyłka
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez prezesik » 11 paź 2013, o 18:41

Kupuj 3-elektrodowe NGK, są bdb, sam je założyłem i szczerze polecam.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez robert19kor » 13 paź 2013, o 08:56

też mam ngk 3 elektrodowe i wsio śmiga należycie
robert19kor
Badacz tematu
 
Posty: 369
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 18:16
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez Spoksik » 14 paź 2013, o 09:19

Pojade do sklepu i sie zastanowie. Zobaczymy co sprzedawca mi dokladnie powie.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez k-m-r1 » 14 paź 2013, o 20:01

Spoksik, sprzedawa sprzeda to co by zarobic

opinie są podobne jak ktos poleca to sprawdzone jest
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Spoksik » 13 lis 2013, o 17:12

Witam. Dzisiaj wymieniłem świeczki na firmy brisk. Zobaczymy jaki będzie efekt. Miał ktoś je u siebie??? Pozdrawiam!!
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez trollu » 13 lis 2013, o 19:46

brisk w sumie tez dość znana firma. ja niestety osobiście kontaktu z nią nie miałem. co do NGK - ja raczej omijam tą firmę, świece polecają ale tylko Made in Japan a większość jest z Francji i jest to po prostu badziew. Na RF kiedyś czytałem jakieś stare posty gdzie ludzie po kilku km na NGK zakładali z powrotem stare świece i jechali po inne bo się po prostu nie dało. O kablach zapłonowych NGK też dobrych opinie nie słyszałem. Ja latam na Beru, kable tez Beru i nie ma żadnego problemu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gesiu_15 » 13 lis 2013, o 19:47

nigdy o takich nie słyszalem ... ja 2 lata na NGK jeżdzę i polecam :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 13 lis 2013, o 23:50

Mi polecił do gazu, sprzedawca u którego nie jedną część kupowałem więc mu ufam;)
A dzisiaj wymieniałem filtr gazu. Jak otworzylem obudowe to tak jakbym petował papierosa w nią. Tyle takiego popiołu/opiłków było.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości