Witam,
Od dłuższego momentu nie mogę rozwiązać mojego problemu.
Samochód odpala od szczała obroty są OK (około 1.000 ssanie). Po przejechaniu ok 2km samochód zaczyna się dziwnie zachowywać podczas wciśnięcia sprzęgła obroty spadają za nisko po czym prawie gaśnie i obroty się podnoszą na 800 i falują. Jak jadę w trasie wszystko jest OK, ale jak stoję w korku to masakra.
Podłączyłem pod VAG i pokazał mi 3 błędy:
00561 - o{>W!“4uwŠ7P2a/{L|
12-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
00537 - *‹jjE+Ö4*l˘RĘ,&HČS¬Mqjy‡yZ’>XR7s
11-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
00561 - o{>W!“4uwŠ7P2a/{L|
15-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
Po czym kupiłem nową uniwersalną sondę lambda na allegro i podłączyłem (sonda BOSCH cztero-przewodowa bez wtyczki,musiałem dołączyć do starej wtyczki). Skasowałem błędy i znowu to samo się stało. Kupiłem nowy czujnik temperatury i dalej to samo, odkręciłem przepustnicę razem z silniczkiem krokowym bo jest zintegrowana przeczyściłem benzyną, założyłem podłączyłem pod Vag zrobiłem adaptacje i dalej to samo.
Lewego powietrza raczej nie ciągnie sprawdzałem wszystko i wygląda na OK. Aha założyłem jeszcze nowe kable, świece, kopułkę, palec i sprawdzałem cewkę (wymieniałam na inną) i dalej to samo.
Mo znajomy mechanik twierdzi, że może być uszkodzona przepustnica. Ale twierdzi to na OKO.
Samochód to:
Golf III 1,4 AEX 44KW 60KM ma instalacje sekwencyjna, ale problem występuje na BP i LPG