przez suchy1979 » 12 gru 2011, o 08:47
Z tego co piszesz to masz register zamiast silniczka krokowego na wężu z reduktora. Za bardzo bym z nim nie kombinował. Mój teść zaczął sam regulować skład mieszanki, bo stwierdzi, że mu za dużo pali i tak regulował, że ustawił zbyt ubogą mieszankę i wypalił zawory. Tak jak pisze kolega powyżej, w tej instalacji LPG, którą masz, samochód zawsze będzie nieco słabszy. Jedyne co można zrobić, to dbać o układ wysokiego napięcia. Regularnie wymieniać świece, kable WN, ew. kopułkę i palec. W instalacjach LPG mieszanka wymaga "silniejszej" iskry a niedomaganie ukłądu WN powoduje zamulenie i spadek mocy silnika. Oczywiście należy dbać też o czystość filtra na reduktorze i szczelność układu. Zakłądając LPG I czy II generacji trzeba mieć świadomość, że silnik nieco straci moc. Tańsze jeżdżenie odbywa się kosztem mocy niestety. Ja mam silnik AAM, 55 kW i średnio pali mi 9 l/100 km. Prz takiej pojemności i konstrukcji silnika nie da się za wiele podziałać jeśli chodzi o spalanie. Trzeba dbać o silnik i tyle...