Benzyna pali jak chce LPG nie trzyma obrotów na zimnym.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zostawic instalacje LPG ?

Ankieta wygasła 16 sty 2013, o 15:01

Wymontuj Szlachta tankuje paliwem!
0
Brak głosów
Zostaw i płacz ale oszczedzaj
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 0

Benzyna pali jak chce LPG nie trzyma obrotów na zimnym.

Postprzez golfwolomin » 9 sty 2013, o 15:01

Witam seredcznie!
Zwracam się z prośbą o pomoc. Mianowicie gdy odpalam samochód ( Mk3 1.4 Gaz 2 generacji)
Odpala (na benzynie) chodzi około 3 sek i gasnie. Odrazu odpalam go drugi raz tyle ze wciskam pedał w podłoge jak tylko załapie zeby sie wkrecił na obroty i jest oki. Gdy chce tak zrobic przy pierwszym odpalaniu to samochoód się dusi i nie odpala. Próbowałem przed pierwszym odpaleniem ( PRZEKRENCANIE ZAPŁONU) podpompowac go paliwem = to samo. Pompka pracuje. Gdy chce go przełączyc na gaz odrazu gasnie gdy się nagrzeje jest ok. Jesli na zimnym dodaje (lpg)gazu (około 1,5 tys obr/min) to nie gasnie ale jak puszcze gaz gasnie. MOJE PYTANIE WTF?
Golf III 1.4 + lpg abd monowtrysk 3d
golfwolomin
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 14:40
Lokalizacja: Wołomin

Benzyna pali jak chce LPG nie trzyma obrotów na zimnym.

 

Postprzez prezesik » 9 sty 2013, o 18:45

Wyluzuj z tą ankietą, bo jest bez sensu. Zdejmij wtyczkę z czujnika temp znajdującego się pod aparatem zapłonowym. Jak zapali od strzała i będzie miał obroty ok 1100 na min to masz ten czujnik do wymiany.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez golfwolomin » 10 sty 2013, o 13:56

a jak wygląda aparat zapłonowy?
Golf III 1.4 + lpg abd monowtrysk 3d
golfwolomin
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 14:40
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez pietrasiak2 » 10 sty 2013, o 14:04

golfwolomin napisał(a):a jak wygląda aparat zapłonowy?

To takie coś z czego wychodzi 5 kabli wysokiego napięcia 1 idzie (przychodzi z niej z iskrą potem palec rozdzielacza rozrzuca iskrę na poszczególne świece) do cewki zapłonowej , a 4 do świec zapłonowych :-)
http://www.google.pl/imgres?q=aparat+za ... 1,s:0,i:84
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez PabloSBT » 12 sty 2013, o 19:01

Obrazek

czujnik masz w tym miejscu :) ja bym jeszcze sprawdził sondę lambda ja kby to nie był czujnik przez odpięcie wtyki jest za silnikiem po lewej stronie tam jak ci leci bagnet do sprawdzania oleju :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez DzoNKamizI » 13 sty 2013, o 02:01

golfwolomin napisał(a):Gdy chce go przełączyc na gaz odrazu gasnie gdy się nagrzeje jest ok. Jesli na zimnym dodaje (lpg)gazu (około 1,5 tys obr/min) to nie gasnie ale jak puszcze gaz gasnie. MOJE PYTANIE WTF?

Normalna rzecz w tym wypadku. Silnik musi się zagrzać chwilę, żebyś mógł go przełączyć na gaz (benzyna ma wyższą temperaturę spalania). Mam mikser i po przegazowaniu ponad 2k obrotów automatycznie przełącza się na gaz. Jeżeli silnik jest za zimny, to gaśnie i to jest norma. Przy sekwencji na gaz przełącza się dopiero, gdy silnik osiągnie temperaturę 30/40 stopni (nie pamiętam dokładnie). Takie zabezpieczenie przed zgaśnięciem samochodu. A z tego co piszesz wynika jasno, że masz mikser, więc nie masz czym się przejmować ;) Takie efekty będą tylko w zimie, przez inne pory roku nie ma takiego problemu.
Avatar użytkownika
DzoNKamizI
Gaduła
 
Posty: 493
Dołączył(a): 1 sty 2013, o 22:27
Lokalizacja: Chybie/Cieszyn/Bielsko

Postprzez trollu » 13 sty 2013, o 02:23

DzoNKamizI napisał(a):(benzyna ma wyższą temperaturę spalania).

pfff tego jeszcze nie grali. a od czego przy lichej regulacji krążyły opinie że na LPG wypala zawory itp? LPG ma wyższą temp spalania ale dużo do znaczenia ma skład mieszanki, za ubogo to i na benzynie temp poleci do góry.
gaz jest zimniejszym paliwem a wynika to z tego, że przed wtryskiem następuje jego rozprężenie, dlatego jak cos jest nie tak to parownik lubi zamarznąć, mi nawet gazownik mówił że jak zbyt wcześnie włączy się gaz to wtryski marzną po prostu. Latem mogą być jeszcze większe cyrki bo czujnik głupieje na upale. Auto stoi na słońcu, pod maską ciepło, czujnik "widzi" że niby temp ok i gaz się włącza a tu kicha bo reduktor zimny. Wszystko to kwestia regulacji
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości