przez trollu » 13 kwi 2013, o 11:30
masz monowtrsyk czy wielopunkt?
benzyna nie może sobie "o tak" kapać. poza tym jeżeli wtryski puszczają ciśnienie np na zgaszonym silniku to benzyna po prostu zbierała by się w kanale dolotowym ew w cylindrze, jeżeli trafiłaby na otwarty zawór. wtedy można kombinować że między pierścieniami coś tam się przedostaje i ląduje niżej, w misie olejowej. ogólnie sprawa jest taka że robiąc krótkie dystanse na niedogrzanym silniku olej zaczyna się rozrzedzać przez benzynę. silnik trochę nalatane ma, w golfach poza tym silniki nie wiele mają wspólnego z precyzją z F1 więc mniejsze przedmuchy się zdarzają, zawsze coś tam między gładzią cylindra a pierścieniem się przeciśnie, przynajmniej na zimnym.
Jakie ma problemy z odpalaniem? jeżeli by zalewało świece to po pierwszym krótkim przekręceniu powinny być mokre ale jak pisałem wyżej, przy wielopunkcie mało prawdopodobne żeby od razu siadły 4 wtryski, poza tym nawet jakby zalało 1 świece to na 3 garach odpali a po chwili powinien zacząć chodzić normalnie jak świeca na 4 garze się przedmucha.
1000km miesięcznie do roboty to jakieś 25km w jedną stronę tak? teoretycznie mało żeby benzyna odparowała z oleju. majonez pod korkiem oleju się nie robi?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.