Benzyna w oleju !!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Benzyna w oleju !!!

Postprzez moralescool » 12 kwi 2013, o 16:14

Witam. Podczas wymiany oleju okazało się że jakimś cudem przedostaje się do niego benzyna. I stąd problemy z odpalaniem. jaka może być przyczyna? Czy to przez jednostkę wtryskową? Co wymienić? Proszę o poradę.
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Benzyna w oleju !!!

 

Postprzez trollu » 12 kwi 2013, o 17:44

moralescool napisał(a):I stąd problemy z odpalaniem.

a to niby skąd?
robisz jakieś dłuższe trasy czy tylko latasz wokół komina?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez moralescool » 12 kwi 2013, o 19:34

benzyna kapie do silnika jakims cudem , to nie ma nic wspólnego z odpalaniem? ,jeżeli jest uszkodzony cały zestaw wtryskowy to z góry zalewa silnik benzyna. czy tak?

[ Dodano: 2013-04-12, 18:34 ]
Dojezdzam do pracy 1000km miesiecznie

[ Dodano: 2013-04-13, 06:25 ]
widzę ze nie ma nikt żadnych pomysłów.
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez trollu » 13 kwi 2013, o 11:30

masz monowtrsyk czy wielopunkt?
benzyna nie może sobie "o tak" kapać. poza tym jeżeli wtryski puszczają ciśnienie np na zgaszonym silniku to benzyna po prostu zbierała by się w kanale dolotowym ew w cylindrze, jeżeli trafiłaby na otwarty zawór. wtedy można kombinować że między pierścieniami coś tam się przedostaje i ląduje niżej, w misie olejowej. ogólnie sprawa jest taka że robiąc krótkie dystanse na niedogrzanym silniku olej zaczyna się rozrzedzać przez benzynę. silnik trochę nalatane ma, w golfach poza tym silniki nie wiele mają wspólnego z precyzją z F1 więc mniejsze przedmuchy się zdarzają, zawsze coś tam między gładzią cylindra a pierścieniem się przeciśnie, przynajmniej na zimnym.
Jakie ma problemy z odpalaniem? jeżeli by zalewało świece to po pierwszym krótkim przekręceniu powinny być mokre ale jak pisałem wyżej, przy wielopunkcie mało prawdopodobne żeby od razu siadły 4 wtryski, poza tym nawet jakby zalało 1 świece to na 3 garach odpali a po chwili powinien zacząć chodzić normalnie jak świeca na 4 garze się przedmucha.
1000km miesięcznie do roboty to jakieś 25km w jedną stronę tak? teoretycznie mało żeby benzyna odparowała z oleju. majonez pod korkiem oleju się nie robi?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez moralescool » 13 kwi 2013, o 12:36

odpalać musze z wdepnietym pedalem gazu bo inaczej krece i nic, jak juz odpali to trzesie silnikiem i za chwile wskakuje na obroty. wymienilem juz w nim kable,palec rozdzielacza i kopulke,cewke zaplonowa, czujnik temperatury cieczy i dalej to samo. zastanawiam sie nad nowym silnikiem bo mam juz dosc.olej podczas wymiany smierdzial benzyna i kontrolka oleju migala bo taki byl rozrzedzony.

[ Dodano: 2013-04-13, 11:37 ]
a od wymiany oleju zrobilem 9 tys. km

[ Dodano: 2013-04-13, 11:57 ]
a silnik jednowtryskowy 1.6 75 km ABU
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Andreew » 13 kwi 2013, o 13:39

moze warto sprawdzic na poczatek kompresje cylindrow?? bo maiłem taki sam przypadek z innym samochodem okazało sie ze na jednym z cylindrow cisnienia było ok 3 a pozostałe po 10,5 do 12.
Andreew
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:32
Lokalizacja: okl

Postprzez moralescool » 13 kwi 2013, o 14:41

a jak to sprawdzić?
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Andreew » 13 kwi 2013, o 15:23

z pewnoscia nie masz miernika do mierzenia cisnienia to jedz do mechanika to Ci to zrobi 20 min roboty a bedziesz juz wiedział w jakiej kondycji masz silnik
Andreew
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:32
Lokalizacja: okl

Postprzez 14SoundSX » 14 kwi 2013, o 13:42

Andreew napisał(a):moze warto sprawdzic na poczatek kompresje cylindrow?? bo maiłem taki sam przypadek z innym samochodem okazało sie ze na jednym z cylindrow cisnienia było ok 3 a pozostałe po 10,5 do 12.



Trochę dużą masz różnice kompresji miedzy cylindrami. Różnica powyżej 1 Bara powoduje szarpanie na wolnych obrotach.

moralescool Jeżeli bedzie mniej niz 10 lub będą duże różnice między cylindrami to poproś o zrobienie pomiaru z wstrzyknietym olejem pod świece. Będziesz wiedział czy nie trzymaja zawory czy pierścionki.
14SoundSX
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 00:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez moralescool » 19 kwi 2013, o 19:39

Problem rozwiązany. Wymieniony zespół wtrysku i po problemie :-D
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron