Bierze Olej, a po rozgrzaniu stuki w silniku :(

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Bierze Olej, a po rozgrzaniu stuki w silniku :(

Postprzez MirekMk3 » 6 maja 2012, o 17:29

Witam! Przygoda z Golfikami dopiero sie u mnie zaczyna, wcześniej miałem czystego disla 1.9, a to moja pierwsza benzynka 1,8 90km gaz.
Problem jest taki ze silnik zimny chodzi spokojnie, dopiero po nagrzaniu zaczyna wydawać stuki z okolic zaworów chociaż nie dam reki uciąć. stukanie przyspiesza wraz z obrotami, czy to zawory ?
a drugi problem jest taki ze zjada mi sporo oleju, a na niskich obrotach lubi sobie pomrugać kontrolka od oleju, panewki ?
obawiam sie ze koszty naprawy mnie załamią, nie bardzo wiem co robić :(
Avatar użytkownika
MirekMk3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 13:08
Lokalizacja: Poznań

Bierze Olej, a po rozgrzaniu stuki w silniku :(

 

Postprzez Radzio918 » 6 maja 2012, o 18:49

szukaj drugiego silnika ;] do golfów nie są one drogie na szczęście :)
Avatar użytkownika
Radzio918
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 22:08
Lokalizacja: Łódź

Postprzez zybi » 6 maja 2012, o 18:57

Jak silnik sie rozgrzeje to pierścienie puszczają olej a stukają popychacze. Naprawa to koszt nie warty zachodu lepiej wsadzić drógi silnik. Bardzo łatwo to sprawdzić. Podjedz do jakiegoś znajomego,albo warsztatu i niech sprawdza ciśnienie na cylindrach,założę się że będzie dużo za małe :wstyd:
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablos » 6 maja 2012, o 21:15

mozesz też odkręcić korek od oleju ,zapalić silnik i zoabczyć czy mocno dmucha a jak ejszcze chlapie to juz całkiem kicha jest :D ale anjlepij tak jak kolega wyżej sprawdzić kompresje na cylindrach
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez MirekMk3 » 7 maja 2012, o 00:30

ale się władowałem z tym golfem :/ tez myślałem nad drugim silnikiem, ale jak po miesiącu okaże sie tak samo ?... w sumie jak bym zrobił remont silnika to wiedział bym ze jest igła i wszystko sii , a tak to tez pewny nie moge byc ... zna ktoś koszty remontu ?
Avatar użytkownika
MirekMk3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 13:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zybi » 7 maja 2012, o 00:37

Koszt remontu to 2 silniki,no chyba że wszystko zrobisz sam
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 7 maja 2012, o 04:26

Sprawdź ciśnienie na cylindrach i ciśnienie oleju . równie dobrze mogła pójść też pompa i uszczelnienia zaworów . A co do kupna przekładka to najtańszy remont i można wielokrotnie sprawdzić silnik w budzie dawcy , lub dają renkojmie na rozruch . :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez rafal9119 » 7 maja 2012, o 08:28

pewnie ze powinienes kupic drugi silnik nawet ostatnio na forum znalazłem silnik po remoncie za 800 zł to kwestia casu i szukania. a z drugiej strony miałem podobnie tylko ze pierscieni i panewek nie ruszałem bo były ok. a tak to cała góra była robiona (zawory itd )zapłaciłem za wszystko1500 zł ale teraz smika az miło
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez MirekMk3 » 8 maja 2012, o 07:54

no tak, juz sie powoli rozglądam za silnikiem i fakt ze koszty mniejsze niż remont. w spalaniu tez mam różnice bo pali mi 14lgazu na 100km (1,8 90) to chyba trochę dużo ?
Avatar użytkownika
MirekMk3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 13:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez marker10 » 9 maja 2012, o 10:11

hmmm a jaki masz tam olej wlany ?
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez MirekMk3 » 9 maja 2012, o 18:03

Shell Helix HX5 (Super) 15W40
Avatar użytkownika
MirekMk3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 13:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez marker10 » 9 maja 2012, o 22:47

dawno temu zmieniałeś ?

myślałem ze na 10w śmigasz to chciałem zaproponować bardziej gęsty olej 15w40, ale jak masz np zamiar zmieniać silnik wlej mu 20w tylko w zimę będzie ciężko ale warto poświęcić(jakiś tam koleś kiedyś na spotkaniu o olejach gadał nam o takim czymś że przed wywaleniem silnika coś takiego zrobić i może na krótki czas pomoże ) kasę może troszkę tak pośmigasz i uzbierasz kasę na nowe serce bo wiem co to znaczy z dnia na dzień wywalić kolo 1 tyś ;d przy polskich zarobkach
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości