łukasz1983, muszę tylko wykonać jazdy testowe bo nie wiem co się dzieje podczas jazdy, bo nie chcę samemu jeździć i gapić się w laptopa bo mógłbym skasować tak cudownego przerdzewiałego golfa
TPS na biegu jałowym u mnie nic nie wskazuje, podczas jazdy już niby działa poprawnie i wskazuje obciążenie. Ale coś musi być nie halo. Bo jest tak jak piszesz
łukasz1983 napisał(a):cut-off działało jak naciskałem w gaz zamiast działać po odjęciu gazu.
U mnie jest dokładnie tak samo.
Przejrzę przewody i wtyczkę.
W tym aucie od kupna była śruba na wężu zamiast krokowca, może TPS jest jebnięty i dlatego ktoś ją założył
Albo nie umiał sobie poradzić z regulacją
I dzięki za radę z filtrem powietrza, bo faktycznie auto gdy jest mocno nagrzane to już nie to samo gdy dopiero się rozgrzewa.
Do usłyszenia
[ Dodano: 2013-09-11, 09:07 ]Przy okazji, jeszcze jedna sprawa.
Golfik sam dodaje gazu czasami i wciąga pedał troszkę.
Przykładowo, jadę na 5tce i chcę sobie hamować silnikiem to samochód nie zwalnia tylko zawiesza się na niecałych 3tyś RPM i jedzie dalej, jak wrzucę luz to obroty idą w górę.
Silnik krokowy (nastawnik przepustnicy nowy) - bo jakiś czas temu cały czas mi obroty wskakiwały na 3/4 tyś RPM. Teraz tylko jak hamuje silnikiem to czuje, że samochód nie zwalnia i czasami czuje jakby troszkę pedał gazu wciągnęło.